Bike Big Apple: Istražite New York City na biciklističkoj turneji

Veliki turistički vodiči, ravni tereni i prekrasni pogled na turneji Bike Big Apple

Već su nosili svoje biciklističke kacige, Howard i Jesse iz Bike Big Apple su me pozdravili ispred biciklističke radnje Upper East Side u 10 sati ujutru ujutru. Nakon dolaska šlemova i vožnje testnim pogonom na trotoaru, naša grupa od sedam kola i dva vodiča okupila se preko puta kako bi pregledali smernice za bezbednost i našu putanju za taj dan. Osim mene, svi učesnici bili su sa Midwesta i nekoliko puta ranije posjetili Njujork.

Za nekoliko minuta naša grupa je vozila 2. avenijom prema tramvaju Roosevelt Avenue, koju je vodio Howard, strastveni biciklista iz Njujorka i licencirani turistički vodič, i Jesse, bivši biciklistički poslanik i licencirani turistički vodič, na zadnjoj strani grupe. Do trenutka kada smo stigli do tramvaja (oko 1 i 2 milje juga) više se nisam trudio da udarim s prolaznim kolima ili da se plašim dodirnih vrata koja mogu otvarati - zapravo sam počeo da uživam.

I Howard i Jesse su podelili upečatljive informacije o različitim naseljima kroz kojima smo putovali, a njihov entuzijazam i interesovanje bilo je zarazno. Kratki raskrsnici biciklizma obeležili su česte prepreke u kojima Howard bi sve ukazao na divlje kupine na otoku Roosevelt do novog filmskog studija koji se gradio blizu Brooklyn mornaričkih dvorišta. Jesse je rekao grupi o vanzemaljskim zakupcima u zgradi Riverview u Long Island City-u i osigurala da je saobraćaj mogao da protiče oko naše nove biciklističke grupe New York-City bez incidenta.

U jednom trenutku, Howard je pregovarao sa upečatljivim pekarcem kako bi našoj grupi omogućio uvid u jednu od mnogih komercijalnih pekara u Long Island City-u, a kasnije je vozio dijelove priča o pregovorima oko postavljanja biciklističkih staza kroz Brooklyn Hasidic neighborhoods.

Bila sam zaprepašćena koliko sam brzo voleo da se vozim kroz Njujork.

Ravan teren i česte stajališta držali su vožnju lagano. Najbrži nagib su bili rampi mostova i bili su vredni isplata - naročito Brooklyn Bridge . Kad smo se vratili u prodavnicu bicikala u 17 sati, bio sam impresioniran na tlu koje smo pokrivali tokom dana: vožnja tramvajem do otoka Roosevelt, posjetu Roosevelt Island, Long Island City i nekoliko Brooklyn okolina, jedeći ručak u poljskom restoranu u Greenpoint-u, prelazimo preko Brooklyn mosta i vozimo se biciklističkom stazom rijeke Hudson i preko Central Parka na putu do kuće. Bio sam iscrpljen, ali impresioniran. Jesse i Howard su rekli da prilagođavaju vožnju dužinom na osnovu fitnesa i komfora učesnika - kada se deca ili ljudi osećaju umorni nakon prelaska Brooklyn mosta, mogu da odu u podzemnu želju do prodavnice bicikala, što značajno smanjuje rastojanje vožnja.

Ja bih preporučio ovoj turneji aktivnim odraslim i porodicama koje žele da vide Njujork, koji postoji izvan Midtown Manhattana. To je velika šansa da vidite mnoge četvrtine, da doživite etničku raznolikost koja definiše Njujork i da ćete biti iznenađeni koliko ćete naučiti o Njujorku.

Iznenadjen sam (i oduševljen) što sam izvijestio o tome, nakon što sam provela dan jahanjem sa Howardom i Jesse-om, stekla sam novo saznanje i uzbuđenje za biciklizam u Njujorku. Zapravo, nadam se da ću ubediti svoje roditelje da mi donesu bicikl koji sam čuvao u predgrađu, tako da mogu nastaviti istraživanje Njujorka na dva točka.

Osnovni prikaz puta:

Savjeti:

Bike Big Apple nudi ture u petak, subotu i nedeljama, dozvoljavajući vremenske prilike. Putevi su $ 95-99 po osobi i traju 4-7 sati. (20% popusta sa New York Pass-om). Voda i obroci su ekstra, mada su izbori vrlo razumni (ručak za ručak u poljskom restoranu bio je samo 6 dolara). Oni su takođe dostupni za prilagođene ture i prilagođavaju raspored vaše grupe kada je to moguće. Izleti se susreću u biciklističkoj prodavnici Pedal Pusher na 2. aveniji između 68. i 69. ulice. Za više informacija i potvrdite raspored turneje nazovite 201-837-1133 ili email: Explore@BikeTheBigApple.com.