Zašto Tamil Nadu je najbolje za solo žene putnike u Indiji

Moje iskustvo kao turista solo žene u Tamil Nadu, Indija

Bezbednost žena je često glavna briga za žene koje putuju u Indiju po prvi put, posebno one koje putuju solo. Užasne priče su česte. Međutim, stvarnost je da nije cela Indija jednaka. Iako je seksualno uznemiravanje preovlađujuće u severnoj Indiji, to je zapravo manje na jugu. I, u Tamil Nadu, skoro je odsutan.

Tamil Nadu se obično ne pojavljuje na putnim pravcima prvih posetilaca u Indiji, koji više vole da krenu na sever i vide poznate atrakcije tamo .

Međutim, ako ste solo žena putnik koji je zabrinut za sigurnost i kako ćete se nositi sa izazovima u Indiji, Tamil Nadu se preporučuje kao najbolje mjesto za početak vaših putovanja.

Moja odluka da se putuje oko Tamil Nadu

"Trebalo bi da provedete više vremena putujući u južnoj Indiji", rekao mi je jedan broj ljudi. "Tamo je drugačije."

Nisam bio stranac u južnoj Indiji. Na kraju krajeva, živela sam u Kerali osam meseci dok sam upravljala gostinjskom kućom u Varkali . Nekoliko puta sam posjetio i nekoliko mjesta u Karnataki, Chennai , i neslavno sam vozio auto rikšo iz Chennai-a u Mumbai . U Chennai-u, primetio sam da su ljudi retko dali drugi pogled, za razliku od mnogih drugih mesta u Indiji, gde sam često išla i fotografisala grupe muškaraca. Bilo je osvežavajuće.

Tako da sam odlučio da krenem na solo putovanje kroz tamilsku Nadu.

Želeo sam da vidim neke od hramova države, a moj muž nije bio zainteresovan za pridruživanje meni. Plus, želeo sam da doživim kako bi to izgledalo kao jedno, belo, žensko, koje sami putuje i budžet. Već sam istraživao većinu država u Indiji, tako da sam imao dosta toga da uporedim.

Planiranje putovanja

Planirala sam vihorni put: šest destinacija ( Madurai , Rameshwaram, Tanjore, Chidambaram, Pondicherry i Tiruvannamalai ) za 10 dana.

Osim letova tamo i nazad, putovao bih na svaku destinaciju autobusom ili vozom i boravio u hotelima po ceni od 500-2000 rupija po noći. Ja sam istraživao, planirao i napravio sve svoje putničke aranžmane - tako da sam zaista bio sam. Ne bi bilo turističke agencije ili turističke agencije koja me brine. I nisam znala ni jednu reč o jeziku (tamilski), tako da ne bih imao nikakvu pravu prednost nad drugim putnicima koji su bili novi u Indiji.

Međutim, znajući da je Tamil Nadu jedna od konzervativnih država Indije, postarao sam se da sam upakovana u skladu s tim - samo indijska odeća i sve sa kratkim rukavima (za razliku od kurtis bez rukava koje obično nosim u kosmopolitskom Mumbaiju ).

Bilo je uz malo uznemirenosti i uobičajenog dodira paranoje koje sam stigao na aerodrom Madurai, moju prvu destinaciju, pitajući se šta da očekujem. Kako bi me ljudi postupali prema meni i koliko bi bilo teško da sam ja putovanja?

Moji prvi utisci

Bacio sam se u svoju avanturu, idući ujutru na četiri sata vodene pješačke ture sa Madurajevim stanovnicima. Dala mi je sjajan uvod u grad. Prijateljstvo ljudi je bilo brzo očigledno, uključujući žene. Odlazili su i pozvali me da fotografišem.

Pored toga, žene se obično mogu videti na mjestima na kojima obično dominiraju muškarci, uključujući i sjedenje kod čaja na putu. Na nekim drugim mjestima gdje sam pronašla žene radila su pored muškaraca u restoranima i iza prednjih stolica u hotelima.

U roku od nekoliko dana osećam se opušteno i sve napetost se rastvara. Iako sam bio sam, osećao sam se sigurno, sigurno i samouvereno. Bilo je čudno i neočekivano osećanje. Ljudi su dobro govorili engleski i bili su korisni. Lako sam mogla da pronađem put prema autobuskim stanicama, što je bila moja najveća zabrinutost. Ljudi su takođe imali u vidu sopstveni biznis. Izgledali su jednostavni i dostojanstveni. Osjećao sam se kao da sam imao i dostojanstvo. Nisu me stalno prodavali vlasnici prodavnice, niti su morali da čuvaju čuvare od seksualnog uznemiravanja. Na jednoj odredi, Chidambaram, nisam video drugog stranca sve vreme dok sam bio tamo.

Pa ipak, nisam bio otvoreno gledao niti se mukao.

Da li su me ljudi prilazili tokom putovanja? Da, nekoliko puta. Mada, češće od njih, žele da se same poziraju za fotografiju. Na drugim mestima u Indiji, navikla sam na pronalaženje kamera umesto spomenika. Ako su me muškarci iz Tamilske Nadu fotografisali, nisam primetio ili se osećam neprijatno zbog toga. U celini, oni su bili vrlo poštovani prema meni.

Zašto je Tamil Nadu bolja za žene?

Izvršio sam malo istraživanja kako bih pokušao otkriti razlog zašto je Tamil Nadu izgledalo bolje mjesto za žene. Očigledno, to se može pripisati još sangamskoj eri tamilske književnosti, od oko 350. pne do 300. godine. Ova literatura zagovarala je obrazovanje žena i njihovo prihvatanje u javnoj sferi. Imali su značajnu slobodu izbora svojih partnera i aktivno su učestvovali u društvenom životu i radu zajednice. Iako je od tada došlo do opadanja statusa žena, očigledno je da je Tamil Nadu i dalje mnogo ispred mnogih drugih mesta u Indiji.

Shvatam da drugi putnici mogu imati drugačije iskustvo od tamilskog Nadu na ono što sam uradio. Međutim, bilo je i drugih stvari koje mi se zaista dopalo država, što su sve doprinele tome da mi u velikoj mjeri uživaju. U celini, putevi su u odličnom stanju, a autobusi su vrlo zgodan i ekonomičan način da se približe. Hoteli u kojima sam ostao su bili čisti, efikasno upravljani i predstavljaju dobru vrijednost za novac. U poređenju sa nekim delovima Indije, Tamil Nadu je povučen i nepokriven. Hramovi su takođe veličanstveni, a njihova prostirka su mirna.

Veselim se povratka! (Jedini nedostatak je što nisam ljubitelj južnih indijanskih doručka, ali to je druga stvar)!

Gdje ići u Tamil Nadu

Zbog pogodnosti, većina ljudi leti u Čenaj i započne svoje putovanje tamo. Zatim, krenu prema obali do Mammallapurama i Pondicherrya.

Pogledajte ove 11 najboljih turističkih mesta u Tamil Nadu i 9 najboljih svetih jugoslovenskih hramova da biste dobili neke ideje.

Ako ste žena koja planira posjetiti Indiju i koja nije upoznata s kulturom, također pročitajte ovu vrlo informativnu knjigu o sigurnosti žena u Indiji.