U pregledu: La Maison Montparnasse Hotel u Parizu

Vesel, ugodan i pristupačan

Smešten na mirnoj sporednoj ulici u neumoljivom, ali vrlo prijatnom okrugu Pernety / Gaite blizu Montparnassea u južnom Parizu, Maison Montparnasse je hotel sa 2 zvezdice, čije udobne i čiste sadržaje, ambijent i veseli dekor verovatno garantuju da mu se dodeli još jedna zvezda . Ako tražite pristupačno mesto za boravak i ne smete biti u prilično neotkrivenom području Pariza, ovaj skroman, ali dobro naznačen i prijatan hotel, prema mišljenju ovog pisma, je dobra vrijednost za novac.

Pročitajte o najpovoljnijim hotelima u Parizu

Pros:

Cons:

Lokacija i kontakt informacije

Adresa: 53 rue de Gergovie, 14. arrondissement
Tel .: +33 (0) 1 45 42 11 39
Metro: Pernety (linija 13)

Posjetite njihovu web stranicu

Sobe: Jednokrevetne, dvokrevetne ili trokrevetne sobe za smeštaj do 6 osoba; mini-apartmana za porodicu koja se sastoji od dvije susjedne sobe; poslovne prostorije za sastanke.

Usluge u sobi (standardne sobe): Usluga u sobi, zabavni centar sa LCD ekranom sa ravnim ekranom (osnovni kabel), mali stol, besplatan wi-fi internet pristup (provjerite sa recepcijom za kod). Kupaonice sadrže vodopad glave i besplatne toaletne potrepštine, sušilo za kosu.

Ostale usluge:

Opcije plaćanja:

Gotovina i sve glavne kreditne kartice prihvaćene (Visa, Mastercard, American Express)

U blizini znamenitosti i atrakcije:

Ovaj hotel se ne nalazi u jednoj od najatraktivnijih područja Pariza - ali mislim da je deo njegovog šarma u toj činjenici. Područje oko Metro Pernety je divno za dobijanje ukusa grada na opušteniji i najizbirljiviji način.

Pročitajte: Najbolji Un-Touristy u Parizu

Posebno preporučujem da se šetam niz Ray Raymond-Losserand i upišem neke od prodavnica i restorana tamo: mnoge visokokvalitetne pekarije, proizvođači voća i povrća, prodavnice sira i mesa mogu se naći ovdje. Ambling okolo bez cilja verovatno će vas naći šetati kroz mirne pešačke aleje i utoke, vrtove u zajednici i ulice tako mirne da vidite djecu susedstva koje igraju u njima.

Hotel je ipak u neposrednoj blizini atraktivnih atrakcija uključujući sljedeće:

Moj puni pregled: Ambijent i prvi utisci

Šetajući u hotel, sjajan i prijatan prijemni prostor me je od početka dobro raspoložio. Sa prugastim, narandžastim, ljubičastim i žutim prugama, ambijent me je podsjetio na neku vrstu modernog marokanskog dizajna.

Usredsređujući na svetlo obojeno spiralno stepenište do drugog sprata, ušao sam u našu jednako veselu, mala i malu sobu. U Parizu male sobe su normalna, osim ako ne možete priuštiti da ostanete u hotelu sa 4 zvezdice ili 5 zvjezdica "palača" ili u apartmanu - tako da nisam bio iznenađen kada sam primijetio da je soba daleko od ogromne. Nekako, ipak, svetao, čist i moderan ali umirujući moderan dekor učinio je da soba bude savršeno velika. Čak i mali stol za one koji trebaju raditi.

Pogodnosti:

Besplatan WiFi, LCD televizor sa kablom i telefoni su radili lijepo, a na engleskom je dobar izbor kanala. Soba je bila ukusno nameštena, i dok nije izgledalo da ima bilo kakvih klima uređaja, soba je ostala cool čak i na onome što je bio vrući dan u Parizu.

Krevet je bio izvanredno udoban i opremljen sa onim što se činilo vrlo lijepim posteljama: još jedno dobrodošlo iznenađenje s obzirom da hotel ima samo dve zvezdice.

Spavali smo vrlo dobro.

Kupatilo je bilo osnovno i malo, ali vrlo čisto, a toalet je bio odvojen od kupatila. Tuš je bio prostran i posedovao prilično luksuznu vodopadu, odličan pritisak i savršeno toplu vodu. Zaista sam uživala u besplatnim toaletima: gel za tuširanje i gel za tuširanje / šampon sa prekrasnom glavom, podtonom od sandalovine.

Downsides:

Dok je soba bila uglavnom udobna, čista i tiha, probudila sam se ujutru zvukom gostiju koji se kreću u susednim prostorijama i na stepeništima. Izolacija ovde bi mogla biti optimizirana, iako je znatno daleko bolje od nekih skupljih hotela u Parizu, ostao sam tamo gde su zidovi bili tanki na papiru.

Mali lift je još jedan nedostatak ako imate puno torbi, ili velike i glomazne. Imao sam veliki kofer koji je bio prilično težak i morao sam da je spustim i polučim stepenice stepeništa do i od lifta, što je bilo minijaturno i jedva dopušteno prostor za mene i moje torbe. Međutim, ovo je uobičajeno u Parizu da je jedva vredno spomenuti: neke od neobičnih i očaravajućih starih zgrada u gradu jednostavno ne mogu da primaju veće liftove. Međutim, za putnike sa ograničenom pokretljivošću i one u invalidskim kolicima, ovo može zaista da dovede do previše problema. Pozovite osoblje da pitate osoblje kako će vam biti u mogućnosti.

Procitajte: Koliko je pristupačan Paris ?

Servis

Osoblje u ovom hotelu je bilo u potpunosti prijateljsko i pažljivo, iako nisu znali da pregledam imovinu. Jedna (mala) interakcija koju sam našla frustrirajuće je kada se vraćam u hotel kasnim noći i pronalazim automatska vrata zaključana, nije bilo jasno kako se ući, a ja sam zujala nekoliko puta otkad nisam vidio nikoga stol. Noćni portir je došao da nas pusti u trenutak i rekao mi (kroz osmeh), "Samo jednom morate da zujite, znate". Osećao sam da je ovo nežno gnjaviti komentar bio malo nepotreban, s obzirom da nije bilo znakova izvan instrukcija gostiju kako doći nakon sat vremena. Sigurno nije bio grub, ali bi jasnija uputstva za goste u ovom trenutku bila dobrodošla.

Moj partner i ja smo ostali kasno uveče i tako smo se odlučili spavati, a ne uživati ​​u doručku na otvorenom otvorenom terasu koja je otvorena, zajedno sa krečnim stolicama i stolovima, biljkama i drvenom palubom. Drugi recenzenti ocenili su doručak kontinentalnog stila kao vrlo dobar, iako su neki rekli da je malo jeftin. Savjetovao bih da pokušam, jer atmosfera na palubi zaista izgleda vrlo prijatno.

Sve u svemu, servis je bio vrlo dobar i napravljen je za općenito ugodan boravak.