U Atlanti: Artist Britt Bass Turner

Lokalni umetnik Britt Bass Turner deli svoje omiljene spotove u Atlanti

Vratili smo se u našu seriju Inside Atlanta - svake nedelje sedimo sa uticajnim lokalnim stanovnicima da razgovaramo o tome šta Atlanta znači za njih. Danas razgovaramo sa lokalnim apstraktnim umetnikom Brittom Bass Turnerom. Turner je bio glavna umetnička scena u Atlanti od 2011. godine, nakon završetka Univerziteta u Gruziji. Sada radi sa punim radnim vremenom u svom studiu i prodavnici u centru Roswell-a, gde sa svojim umetničkim delima proizvodi apstraktne slike, torbe za vreću i drugu robu.

"Najviše sam ponosan na izgradnji i održavanju biznisa fokusiranog na širenje radosti i zabave u obliku umetničkog djela", kaže Bass Turner. Rodnik Atlante je prikazan u magazinu Atlanta, Jezebel, Južnom životu, boljem domu i bašti, kao i brojnim drugim nacionalnim publikacijama, a možete pronaći svoj šareni apstraktni rad koji visi na zidovima širom zemlje. Danas smo dobili turneju The Big Peach koju vodi Turner.

Ja živim ... "Downtown Roswell i toliko volim! Tokom poslednjih nekoliko godina, takođe sam živeo u Decatur i Cabbagetown. U svakoj Atlantskoj raznolikoj četvrti ima nešto da voli, ali smo izabrali naš najnoviji dom u Roswellu zbog usporenog tempa života, ali i njegove bliske blizine gradu. "

Želeo sam da ljudi znaju ... koliko je sjajna zajednica u Atlanti. Ljudi su tako divni, ne želiš da odeš! "

Možete me naći ... "Na Westside! Westside ima neke od mojih omiljenih prodavnica, galerija, studija, kafića i restorana u čitavom gradu.

To je moja jednodnevna radnja za celodnevni prikaz prijatelja. "

Večera je, idem ka ... "Pure Taqueria. Njihove margarite spakiraju neki udarac i delimično, jer sam radio na prvobitnoj lokaciji kada sam bio u srednjoj školi. U Decaturu, Leon je za odlične koktele i ukusne lokalne predjele.

Na Westsideu, moja omiljena mesta za večeru je JCT Kitchen, sedite napolju i naručite ostrigu i šampanjac - moju omiljenu kombinaciju. West Egg Cafe je najbolji sendvič za doručak u gradu, a Sugar Shack u Roswell-u je najbolji sendvič za doručak izvan grada. "

Sat udara u 5 sati, pijem ... "Vruća kula. Pobeda čini ubicu jednog sa rumom od kimona. Dok sam bio u Decatur-u, proverio sam i Kimball House za ukusne koktele. "

Da sam ostala u hotelu, proverila bih ... "W Buckhead. Dekor je stvarno kul i uvijek je zabavan događaj. "

Atlanta najbolja zaštićena tajna je ... "The Village Theatre, improvizovano pozorište u centru grada. To je smeljno i vlasništvo naših nekih naših prijatelja. "

Kada igram turista, idem u ... "Inman Park i tržište Ponča. I posetio sam posetio Visoki muzej umjetnosti, Anne Irwin i druge galerije iz Majamija kruga, možda Botaničke vrtove Atlante ili show u Fox teatru. "

Uzeo sam svoj znoj ... "U mom studiju o jogi u Roswellu, Roswell Yoga Life. Što se tiče grada, Atlanta BeltLine i Piedmont Park su mi omiljeni izleti za izlazak. "

Volim da trošim svoj novac na ... "Billy Reid, trgovac, Ann Mashburn, W.Port i čekaju na Martu.

Takođe, Henry i Jun u VaHi, Young Blood Boutique na Poncey Highlandsu i Scott Antique Markets u Decatur. "