Otkrivaju tajne Zhujiajiao-a sa PPJ Tours-om

Donja Jangce River Water Towns

Ako ste ikada bili u jednoj od "vodenih gradova" koji dotiču nižu južnu delte , verovatno ste upravo pratili turističke kupone dok su tkali kroz staze i preko mostova, sakupljali fotografije tamo gde možete i kupovali povremeno suvenir.

Bio sam na nekoliko i dok sam uvek bio zabavan iz različitih razloga, nalazim ih slično na mnogo načina - do tačke da nisam siguran da li sam ranije posjetio tu osobu.

Zapravo, nekoliko puta sam bio u Zhujiajiao .

Nedavno sam otišao sa Platinum Private Journeys, turističkom kompanijom koja nudi nagradne ture za kulturne gradove u roku od nekoliko sati od Šangaja. ( Posetio sam i Yuyuan sa PPJ, pročitao više .) Ali poseta sa PPJ-om nije bila ništa slično onome što sam ranije radio. Sama sam, nikad nisam sasvim sigurna gde da idem i lako se izgubiti na stazama i ulicama ovih starih gradova. Obilazak sa PPJ-om otvorio je moje oči prema tome koje blago ih treba videti i dozvoliti mi da vidim drevni grad u novom svetlu.

Pročitajte više o Zhujiajiao u mom gradu gradu Zhujiajiao .

Šta videti u Žujiajiau

Platinum Private Journeys je stvorio put koji vodi posjetioce Zhujiajiao kroz drevni grad i izvan turističkih horoda, što je svakako poteškoće za posjetitelja. Vodiči PPJ-a ističu znamenitosti koje biste verovatno prolazili prilikom samog posjeta (kao i ja!).

Pravo na Zhujiajiaoovu severnu ulicu, jednoj od najtraženijih, PPJ otkrio je staru kantinu u # 287 koji prodaje svoje tajne grickalice za gotovo 100 godina. Zabavno je zaustaviti i pregledati skladište, pa čak i pokušati neke od njihovih uzoraka. Pravo na putu na # 309, možete zaustaviti za snack u istorijskom restoranu koji je takođe bio tamo više od jednog veka.

U našoj šetnji, onda smo krenuli kroz gužvu ulicu da se popnemo stepenicama na # 327 da otkrijemo veliku, tihu sobu sa velikim stolovima i otvorenim prozorima koji gledaju preko krovova grada. U ovom tihom salonu s popunjenom knjigom, PPJ vam može organizovati skulpturu ili klasu za sečenje papira. Nažalost, nismo imali vremena, pa smo morali nastaviti dalje.

Odatle smo prešli neobičan, pokriveni Lanqiao most do hrama Grad Bog. Naš vodič nam je rekao zabavne priče o istoriji hrama, uključujući zašto kameni lavovi izgledaju malo drugačije od onih koje normalno nalazite izvan hrama.

Nastavili smo hodati do ulice West Lake preko Yongfeng mosta u mnogo tiši dio grada gdje su kanali obloženi malim pansionima i gostionicama. Zaustavili smo se u My Way muzičkom kafeu gde je vlasnik podešavao svoj guqin i razmišljao sam kako bi bilo lepo sedeti i čašu čaja i slušati ga da svira.

Vreme nije dozvolilo, ali smo onda pretvorili ugao da pronađemo i staru poštu na ulici # 37 West Lake. Sada muzej, otkrićete fascinantnu istoriju kineskog poštanskog sistema od davnih vremena do dinastije Qing. Možete čak i napisati sebi pismo budućnosti.

Još nekoliko koraka nas je dovelo do pristaništa čamca gdje je čovjek čekao da pređe pešačku turu do drevnih kanala Zhujiajiaua. Mi smo krenuli u West Well Street i za nekoliko koraka bili smo u prekrasnom vrtu Kezhi, klasičnoj kineskoj bašti. Sada samo mali dio njegove izvorne veličine, Ma porodična bašta je velika i izvrsna jer može biti samo drevna kineska bašta. Ovde se nalazi kineski operski paviljon Peony koji se izvodi jednom nedeljno u bašti.

Gdje jesti u Zhujiajiao

PPJ ima pristup stvarima koje normalni turisti nisu. Ovo je postalo jasno kad smo se popeli na korake vekovnog čajnika koji je sada obnovljen u punu slavu i nudi jednu obrok jednu noć srećnim ljubiteljima koji su u znanju.

Bili smo tretirani tradicionalnim kineskim jelima u okruženju koje izgleda kao da je razbijena iz stranica istorijskog romana.

Glavna trpezarija je klasično ukrašen veliki otvoreni prostor gde je plafon rasprostranjeni rafteri ispod krova. Otvara se duga veranda koja gleda na jednu od rijeka koje zmija kroz Žujiajiao. U jednom uglu, gongfu cha ceremonija čaja je van i možda ćete biti pozvani da sedite i uživate u toj čaši čaja. U drugom uglu, veliki guzheng sjedi spremno za igru.

U središtu sobe ogroman okrugli sto je postavljen sa delikatesima iz regiona koji su lepo predstavljeni na prekrasnom porcelanu. Dok se veče nosi i uživali smo u posudi posle jela, naš domaćin nam je ponudio lokalno napravljeno čajno vino dok smo je slušali da pričamo o pričama o duhovima - čiji čajnik ima mnogo.

Gdje odsjesti u Zhujiajiao - Shan Yue Boutique Hotel

Ostanali smo u prekrasnom hotelu Shan Yue Boutique Hotel. Ova mala, luksuzna gostiona prelazi u staroj četvrti Zhujiajiao sa obnovljenom novom četvrtom zvanom Shang Du Li duž reke. Sam hotel je mješavina novih i starih - moderno preuzima tradicionalnu arhitekturu i dekoraciju regiona.

Ovaj dizajniran hotel ima samo četiri sobe, tako da je vrlo intiman, iako je struktura izgleda prilično velika. Sobe su postavljene sa prekrasnim drvenim podovima, finim posteljama i ultra-mekim krevetima. Takođe ćete uživati ​​u ultra-dubokim kade za umivanje umornih nogu od razgledanja.

Hotel može organizirati sve obroke. Doručak je tradicionalni praznik pirinčane kašice, čajnih jaja, knedlica i voća, kao i kafe i čaja. U popodnevnim satima se možete opustiti s čajem ili čašom vina u mirnom prizemnom salonu.

Gde je ostalo u Zhujiajiao - Ahn Luh Zhujiajiao Resort

Iako je mali i divan hotel Shang Yue Boutique više moj stil, posjetili smo i ogroman Ahn Luh Zhujiajiao Resort. Samo dolazak na dovoz Ahn Luh-inspirišući.

Spektakularni ulaz u naselje ima drevnu pozorišnu operu dinastije Qing koja je rekonstruirana sa jedne strane pogona, a sa druge strane postaje glavni lobi hotela, ogromna 600-godišnja Ming dinastija Huizhou stil dvorca Dom. Obe zgrade su spašene od propadanja i uništenja i preselile su se na lokaciju iz provincije Anhui.

Masovno renoviranje je očigledno u lepoti spoljne zgrade dvorišta dok hodate do unutrašnje glavne kuće koja služi kao predvorje Ahn Luh Resorta. Jedina izmena originalnih arhitektonskih karakteristika je dodavanje krova preko predvorja. Glavna zgrada na dvospratu je nekada bila smeštena u kćeri svoje porodice u drevnim vremenima, ali sada služi kao čitaonica i biblioteka.

Iza drevnih zidina predsoblja, smještaj u Ahn Luh Resortu skriven je u različitim oblicima vile, sve sa privatnim vrtovima, mada neki čak imaju i svoje bazene. U glavnom restoranu se nalazi i bazen sa grejanjem tokom cele godine.

Rezervacija

Videvši Žujiajiao sa PPJ-om, stvarno sam otvorio oči koliko sam propustio kada sam sam putovao - a ja smatram sebi dobro putovano osobom čija je specijalnost otkrivanje skrivenih čuda na određenim lokacijama. Definitivno ću više istraživati ​​sa PPJ Toursom.

Obratite se Platinum Private Journeys da biste kreirali svoj putni pravac.

Napomena o objelodanjivanju: Kao što je uobičajeno u industriji putovanja, piscu je pružena besplatna usluga za potrebe pregleda. Iako nije uticalo na ovaj pregled, About.com vjeruje u potpuno otkrivanje svih potencijalnih sukoba interesa. Za više informacija pogledajte našu etičku politiku.