Kako koristiti Priceline's Name svoj alat za hotele

Priceline hotelsko nadmetanje nije za sve.

Morate naučiti Pravila Priceline . Ne možete odabrati hotel ili čak preciznu lokaciju u kojoj ćete ostati. Ipak, vaša kreditna kartica se naplaćuje i stopa se ne vraća.

Čak ni ne garantujete izbor kreveta ili preferiranje pušenja.

Pa zašto je zavisnost? Mogućnosti koje su moguće u potencijalno skupim gradovima poput Njujorka i Berlina .

Rezervisao sam sobu u Berlinskom hotelu Westin Grand za 70 dolara po noći. Ostao sam u dva glavna američka grada, prikupio glavne lokacije za 50 dolara po noći. Tokom jeseni, boravio sam u hotelu u poslovnoj klasi za 34 dolara po noći.

Ovi primeri su stariji od nekoliko godina. Vaši rezultati će se razlikovati i doći će po višim cijenama. Međutim, iako se cene menjaju, principi nadmetanja ostaju uglavnom isti.

Prilikom podnošenja ponuda bitno je izbjeći uobičajene greške u Priceline . Pročitajte do kraja članka i naći ćete jednu ponudu za "grešku". Čak i tamo, sleteo sam u hotel sa tri zvezdice u jednom od najpopularnijih gradova u Evropi za 60 dolara / noć.

Počnimo sa velikom pobedom: berlinskim Westin Grandom. Cena ponude: $ 70 Stopa boravka prikazana na sajtu hotela: 240 EUR (oko 240 USD u trenutku ponude). Pronađena najbolja diskontna stopa: 234 USD Ušteda na Priceline: 164 USD

Impresioniran? Evo kako sam to učinio:

Moja prva ponuda bila je za imovinu sa pet zvezdica od 70 dolara.

Priceline mi je poslao poruku da ova količina "gotovo nema šanse" za prihvatanje. Bili su u pravu. To nije uspelo.

Ali ovde je zanimljivo.

Jednom kada se ponuda odbije, ne možete ponovo ponuditi istu itinereru 24 sata. Međutim, Priceline će odmah omogućiti dodatne opore za svaku promenu koju napravite u geografskoj zoni hotela ili na nivou kvaliteta (od jedne do pet zvjezdica).

Na taj način, ponuđači mogu uzeti više snimaka na ono što žele. Gradovi sa četiri ili pet zone zona i najmanje nekoliko vrhunskih hotela pružaju velike mogućnosti za ove višestruke pokušaje.

U mom berlinskom nadmetanju, zona Tiergarten-Ku'damm je bila atraktivna za mene, tako da sam izabrao da prvo promenim nivo kvaliteta .

Moja druga ponuda bila je i 70 dolara, ali sam dodao i kvalitet četverozvezda. Sada kažem da ću uzeti četiri ili pet. Kao logično, izgleda da sam dobio pet po istoj cijeni kao i prethodna neuspješna ponuda.

Još jedan način da pobedite Priceline je dodavanje zona u kojima ste prilično sigurni visokokvalitetni hoteli ne postoje. Kliknite na "sledeći" i saznajte kako je ova strategija slala dvije odlične sobe u inače povoljnim područjima.

Veliki gradovi su ozloglašeni zbog uništavanja budžeta.

Ali, slagao sam sobe u Čikagu i Detroitu po 50 USD ili manje. To nisu bile dalekosežne lokacije, već glavne poslovne adrese.

Prvo, Raphael Hotel Chicago, jedan blok istočno od Michigan avenije u John Hancock Centre: Priceline ponuda: $ 48 Soba stopa prikazana na hotelskoj Web lokaciji: 133 USD. Najdena najbolja diskontna stopa: $ 95. Ušteda na Priceline: $ 47 USD X tri noći = $ 141

Ovaj budžetski hotel je na odličnoj lokaciji. Neki recenzenti na Internetu objavili su loše obaveštenja, ali smo našli prilično lepo.

Osim toga, nikada ne žrtvujte čistoću i sigurnost. Raphael sa dve zvezdice bio je čist i siguran. Njihov lift je malo spor.

Naučena lekcija je da iako sam dobro radio, mogao sam i bolje.

Istog dana kada sam obezbedio Raphael, neko je objavio nižu uspešnu ponudu za BiddingForTravel u istoj zoni. Imaju hotel sa četiri zvezdice.

Dakle, na mom sledećem putovanju, u Detroit, odlučio sam da postavim svoje znamenitosti na četiri.

Izgleda da Detroit ima samo jednog takvog klijenta Priceline, Westin Southfield.

Shvatite da ne postoji način da se ta izjava sa sigurnošću napravi. Stalni inventar se stalno menja.

Ali BiddingForTravel ima dobar posao praćenja promena jer lojalni posteri šalju ažuriranja na Web lokaciju.

Tako da sam mogao da ponudim četiri zvezdice u nekim zonama Detroita, znajući da je samo jedan imao takvu imovinu.

Ideja je bila da dobijete puno pokušaja licitiranja, ali je trebalo samo dva.

Ovdje je Priceline napravio protivnièar. Umesto da odbijem prvu ponudu od 45 dolara, rečeno mi je da povećam ponudu na 62 dolara.

Umjesto toga, dodao sam $ 5 i još jednu zonu. Cijena ponude: $ 50 Cena sobe prikazana na internetskoj stranici hotela: $ 97-249 USD. Najdena najbolja diskontna stopa: $ 81. Ušteda na Priceline: $ 31

Za sada sam uštedela više od 300 dolara za pet noći smeštaja u velikim gradovima. Kliknite na "sledeći" i saznajte o nekim manjim gradovima i ponudama za Priceline.

Ponude padaju kada se uključe u manje gradove. Razmotrimo Birmingham, Alabama.

Ovde, vrlo lijepa soba sa tri zvjezdice može biti manje od 40 USD / noć. Dvostruki zvuk može da se kreće niže kao 22 dolara - možda niže, ko zna?

Znam da sam pronašla dve sobe u dvorištu Courtyard by Marriott South South Colonnade sa tri zvezdice.

Prvi je imao troje zvijezda od 31 dolara. Na drugom, spustio sam "polu zvezdu". Takav korak možda se ne pojavljuje uvek u velikim gradovima.

Ova "između" klasa mogla bi se primijeniti na hiljade boljeg interstate hotela autoputa. Drugim rečima, nećete naći konjaer, ništa fensi, već izbor lijepih soba.

U veoma malim gradovima često su najbolje dostupne dve zvezdice. Oni su dobra mesta da provode noć.

Trudio sam se za određeni hotel koji je bio 2,5, pa sam dodao zonu, a ne ostavio kvalitetan korak. Nisam dobio svoju ciljanu imovinu, ali onaj koji sam sleteo je samo pet minuta vožnje i nalazi se u vlasništvu istog lanca. Cena ponude: $ 34 Soba je prikazana na internetskoj stranici hotela: $ 79-105. Najdena najbolja diskontna stopa: $ 59. Štednja na Priceline: $ 25 X 2 noćenja = $ 50 X 2 sobe = 100 USD.

Imajte na umu da su to osnovne cene. Priceline dodaje $ 5.95 naknadu za obradu i porezi na sobu takođe nisu uključeni.

Čak i sa manjim gradom i nižim jezičkom, štednja se brzo povećava kada ima više soba / noći.

Ali je Priceline uvijek najbolja hotelska opcija? Kliknite na "next" i pročitajte o mojoj lošoj nadmetanju za sobu u Pragu.

Rezervisao sam hotel U Tri Koronek u Pragu za noć u septembru. To je trosoban stan na jednoj od tramvajskih linija izvan centra grada.

Nisam toliko upoznat sa Pragom kao i drugim gradovima, tako da sam pažljiv u svojim nadmetanjima. Kao što se ispostavilo, bio sam previše pažljiv. Rezultat je bio preteran. Cena ponude: $ 60 Cena noćenja prikazana na različitim Web stranicama: $ 63-86. Najdena najbolja diskontna stopa: $ 63. Štednja na Priceline: 3 dolara.

Moglo bi se reći da sam izgubio na ovom, jer tri dolara ne pokrivaju naknadu za obradu Priceline-a.

Ali ja sam i dalje na najnižem nivou najboljih stopa dostupnih tokom 45-minutnog pretraživanja na diskontnim sajtovima. Vreme je da se spasim ako nisam istraživao priču!

Još jedna napomena: Na kraju, nikad nisam ostala u ovoj sobi. Poplave su izbacile željezničke linije između Drezdena i Praga, što je dovelo do 12-časovnog obilaska što me je dovelo do otkazivanja mojih planova. U slučajevima kao što je ovaj, vi ste bez sreće sa Priceline. Pošto je hotel ostao otvoren uprkos poplavama, nisam ni tražio povraćaj. Kockate se svaki put kada koristite Priceline, a ovog puta sam izgubio.

Za više pomoći u strategiji ponuđača pogledajte stranicu za često postavljana pitanja BiddingForTravel.

Jasno je da još nisam u potpunosti savladao umjetnost ugovora o Priceline-u. Ali, dok sam učio, uračunao sam više od 400 dolara na moje hotelske račune. Nije loša plata na poslu.

Još jedna stvar koju treba uzeti u obzir: mnogi od hotela koje sam pomenuo po imenu nisu destinacija za putovanje u budžet. Oni su upscale mesta za koja većina ne bi platila punu cenu uz čvrst budžet. Priceline otvara vrata koja su toliko sklonjena.

Priceline je definitivno opasniji za avio karte. Ali za hotele i iznajmljivanje automobila, većina korisnika može priuštiti nekoliko eksperimenata.

Kao i kod većine igara, vežba je savršena.

Zapamtite da možda nećete uvijek pobijediti.