Cityrama Mont St Michel - bili ste tamo?

Daylong Whirl na sajt UNESCO-a

Jednoputno putovanje iz Pariza u Mit-stonet Mont St-Michel je možda jedna od najomiljenijih i legendarnih vrsta koje možete nabaviti. Dramatična planina, opatija i okolni zaliv, naizgled stvari bajki i UNESCO svetske baštine, nalazi se u najsjevernjem delu Normandije i opisana je kao "Čudo Zapadnog sveta".

Pročitajte povezano: Top 15 spomenici i istorijska mesta u Parizu

Sa velikom opatijom bogatom istorijom i arhitektonskom lepotom, selo se spušta u ulice i srednjovjekovne ulice koje vas vraćaju u vremenu i pružaju duboke, opuštajuće udisanja svežeg morskog vazduha. Područje se također može pohvaliti nekim od naj dramatičnijih plimovanja u svijetu , nudeći stalno promjenjive serije perspektiva. Ali bez neposredne trase javnim prevozom i njegovom lokacijom pet sati severno od Pariza, da li je čak moguće da uživate u prekrasnom pogledu za samo jedan dan? Nedavno sam stavio paket puta na test.

Upišite Cityrama

Znajući da nisam imao ni vremena ni budžeta za noćni izlet, tražio sam turističku kompaniju koja bi mi pružila sigurno, jednostavno i pristupačno dnevno putovanje do lokacije najvažnijih plima u svijetu. Ne dugo je pre nego što sam naišao na Cityrama, tursku kompaniju koja se nalazi preko puta Louvrea koja nudi višeodnevne izlete i unutar Pariza i širom Francuske.

Izabrao sam paket "Mont Saint Michel on Your Own", koji nudi direktan put do lokacije putem autobuskog autobusa, karte u opatiju, brzog zaustavljanja u malom selo Normandija Beuvron-en-Auge i četiri sata slobodnog vremena da sama istražim planinu. Druga opcija za 165 evra uključuje ručak i vođenu posetu.

Veb sajt kompanije takođe preporučuje koju vrstu odjeće nositi tokom svake sezone.

(Imajte na umu: ove cijene su bile tačne u vrijeme kada je ovo otišlo u štampu, ali su podložne promjenama u bilo koje vrijeme. Provjerite ovdje za trenutne cijene. )

Odlazak

Ujutru našeg putovanja, sreli smo se izvan kancelarije kompanije na 2, rue des pyramides blizu Opera Garnier. Po ukrcavanju dvonadstropnog autobusa, putnicima je dat pamflet koji uključuje vremenski raspored za dan, kao i informacije o regionu Normandy, Beuvron-en-Auge i Mont Saint Michel. Pamfleti, kao i informacije objavljene preko zvučnika sistema autobusa, dati su na četiri različita jezika, različita od dana. Međutim, engleski je uvijek dostupan.

Pročitajte: Najbolji autobusi u Parizu

Klijenti se voze na gornjoj polovini autobusa, koji ima veliki otvoreni prozor ispred neometanih pogleda na stranu, dok osoblje kompanije zauzima niži nivo. Autobus je opremljen i toaletom.

Prva staza: Beuvron-en-Auge

Otprilike tri sata nakon odlaska autobusa, stoji pola sata u ovom malom selo Normandi, smještenom u srcu regije Auge. Ovde putnici ne mogu samo da istegnu svoje noge, već se raduju starim, seoskim kućama i cvjetnim dvorištima, dok još uvijek imaju dovoljno vremena da uzmu pecivo za doručak u jedini boulangerie sela i kafu iz tabaka širom ulice.

Dodatni naglasak uključuje antikvarnicu, tržište svežih proizvoda i prodavnicu suvenira koji nudi sve od jastuka do ručno izrađenih jastuka. Putnici su takođe dobrodošli da koriste besplatni toalet turističkog ureda.

Naša glavna atrakcija: Le Mont Saint Michel

Na polusatnom podneva, autobus je završio odmah po tanoj, peskovitoj cesti pre nego što je putnike pustio na prednjem ulazu na gori. Nakon što smo uzeli nekoliko minuta da se gledamo na otvoreni pogled ispred nas, rečeno nam je da smo imali četiri sata za istraživanje pre nego što smo morali da se vratimo u autobus na istoj lokaciji. Kao i deca koja su ušla u Disneyland, prošli smo kroz ulaz i ulazi u glavnu ulicu sela. Suočeni sa nekoliko opcija za opuštanje, izabrali smo da jedemo u kremi koja se nalazi na gornjoj etaži srednjevekovne kuće.

Nakon što smo se upustili u ukusne jabukovače i povrće koje su samo bile dovoljno napunjene da bi podigle energiju, a da nas ne umanjuju, spustili smo stepenište za lijevanje na ulice kaldrma.

Pročitajte: Najbliže Crepes i Creperies u Parizu

Odlučili smo da idemo pravo do opatije, a zatim se spustimo niz planinu. Uz karte već u rukama od Cityrama, preskočili smo pored linije i ušli u pre-romansku crkvu koja je podignuta 1000 godine. Struktura se sastoji od dvije zgrade, trpezarije, menze i raznih vrtova. Tokom Stogodišnjeg rata, uzastopni opateli su preduzeli različite mere predostrožnosti da bi zaštitili opatiju, a zahvaljujući tim odbrambama, planina je opstala opsada od strane engleskih armija više od 30 godina.

Read Related: Najlepše crkve i katedrale u Parizu

Međutim, u 15. vijeku je opatija korištena za neočekivanu novu namjenu, jer je Louis XI odlučio da crkvu pretvori u zatvor, koji se dodatno proširio tokom Francuske revolucije. Ovo je prisililo većinu stanovnika monaha da napuste opatiju za druge zajednice.

Nakon što smo potrošili blizu sat vremena uzimajući u opatiju, uživali smo u preostalom slobodnom vremenu spuštajući planinu, gdje smo pronašli lep zeleni prostor za odmor i sunčanje, malo groblje i brojne eklektične prodavnice. S obzirom da su naše noge počele da se gube, odlučili smo da na terasi jednog restorana ugostimo snacku, gde smo preko piva i pomfrita gledali kako drugi posetioci šetaju duž strane, pa čak i na vodu koja okružuje planinu .

Nazad u Pariz

Vremena Cityrama, jasna uputstva za putnike i udoban smještaj bili su pohvalni. Na povratnoj vožnji, napravili smo još pola sata odmora u velikoj prodavnici za udobnost duž autoputa na kojem su putnici mogli da uhvate grickalice ili večeru. Kada smo se vratili u Pariz, sreli smo se sa pjenušastom Eiffelovom torbom dok je taj sat obeležio 21h. Pošto se autobus vratio na polaznu tačku, rekli smo da se zahvaljujemo celoj posadi i šetali dva bloka do metroa da bi se vratili kući. Još uvek smo mogli mirisati sveže morske soli u našoj kosi.

Kako doći: putovanja izlaze dnevno tokom leta i na određene dane tokom zimske sezone. U nedjelju nema tura.

Book Direct: Posjetite ovu stranicu da biste napravili rezervaciju.