Bermuda vezana za Navigator sedam mora

"Lako" krstarenje od Norfolka do Bermuda Via New York City

Da li ste ikada želeli da napravite "laku" krstarenja - nema letenja, nema linija, nema problema? Za one koji žive na istočnoj obali Sjedinjenih Država, imam odličan predlog - krstarenje Bermudima iz Norfolka, Virdžinija, na 490 putnika putnika Regent Seven Seas Navigator. Pored dugog vikenda (tri noći) na pristaništu na Bermudima, ovo sedmodnevno krstarenje Norfolka obilježava dan u Njujorku i dva dana na moru za opuštanje i podmlađivanje!

Sve što treba da uradite je vožnja do Norfolka, lociranje pristaništa u Norfolku, odustajanje torbi, parkiranje automobila u zatvorenom prostoru preko puta i krstarenja!

Ovaj interesantan put za putovanje omogućava putnicima da se krenu ili iskrce u Norfolku ili Njujorku. Putnici koji se voze u Norfolku imaju dan za istraživanje Njujorka dok se drugi putnici izlaze ili se ukrcaju u avion. Putnici koji se voze u Njujorku imaju dan u Norfolku da posete prelepu oblast tikvice u Virdžiniji ili da obiđu kolonijalnu Vilijamsburg. Bilo kako bilo, dobijate sedmodnevno krstarenje Bermudima na čudesnom malom brodu koji može pristati u Hamiltonu i St. Georgesu, u Bermudima.

Vozili smo 600 milja od Atlante do Norfolka dan prije našeg krstarenja i boravili u centru Norfolka. Za one koji voze u Norfolk, ima mnogo hotela u blizini pristaništa za krstarenje brodom. Aerodromi Norfolk i Newport News su samo kratke udaljenosti od centra Norfolka.

Nakon što smo se prijavili u hotel, šetali smo u centar grada. Zaista smo uživali hodajući po osvetljenoj stazi duž reke. Imali smo sjajan pogled na Portsmouth sa druge strane reke i pomorskog centra Nauticus. Kakav divan "lak" način za početak krstarenja!

Nastavak "lagane" teme, uživali smo u opuštenoj jutarnji u hotelu prije vožnje do broda malo pre podneva.

Brod je plovio u 15 sati, ali smo mislili da možemo sretati neke od naših kolega putnika ili uživati ​​u Nauticusovom nacionalnom pomorskom centru pored nje. Ronnie i ja smo ispustili torbe sa porterom na ivičnjacu i parkirali automobil preko puta u garaži za parkiranje namenjenu za navigaciju Seven Seas Navigator.

Nismo mogli da se ukrcamo na brod do podneva, ali smo uživali da sednemo na pristaništu i upoznamo naše kolege iz Norfolka. Izgledalo je da su većina bili iz Merilenda, Virdžinije ili Carolinasa, ali je bilo i nekoliko koji su dovezli iz Gruzije kao što smo i uradili. Jedna posada nam je rekla da se u Norfolk ukrcalo manje od 100 putnika. Nekoliko putnika u New Yorku izrazilo je zavidu da smo se upravo ukrcali, a sledećeg dana su se morali iskrcati! Ovi komentari su svakako učinili da se osećamo dobro za nedelju dana koja dolazi.

Naša kabina # 1106 je bila divna i slična onoj o kojoj sam ostao kada sam poslednji put prešao na Seven Seas Navigator u novembru 2002. Odlučili smo se kasnije raspakovati i srušiti na prvu od mnogih prekrasnih ručkova na brodu. Ekskurzije na obali vratile su se rano popodne, a Seven Seas Navigator je plovio po reci Elizabet i u Chesapeake Bay.

Kasno popodne grmljavina napravljena je za spektakularno jedrenje. Preko Chesapeake Bay Bridge tunela smo prošli kroz Chesapeake Bay mnogo puta, ali ovo je prvi put da plove preko tunela na luksuznom brodu za krstarenje. Brod je izašao iz zaliva i skrenuo na sever prema Njujorku.

Napomena autora: Ovaj članak je napisan u leto 2004. godine, a Navigator sedam Seas više ne rutinski posećuje Bermudu. Brod ima nekoliko maršruta koji uključuju prestanak na Bermudima, a ostali brodovi rutinski posećuju ovo lijepo ostrvo u Atlantskom okeanu.

Jedrenje pod Verazzano Narrows Bridgeom i pored Kipova slobode u Njujorku je nezaboravno vreme za svakoga na brodu za krstarenje. Krstarenje brodom Seven Seas Navigator stiglo je u Njujork u preplanak rano jutro, ali smo stajali na našem balkonu i osećali osećaj ponosa dok smo prošli kroz Kip Svobode, koji je bio na luci (Nju Džersi) na brodu . Brod se priključio na reku Hudson odmah pored Muzeja Intrepid.

Bilo je zabavno jer su u potpunosti ignorisali upute za izlazeći putnike. Svi su izgledali veoma mučeni što su napustili Seven Seas Navigator.

Posle doručka, napustili smo brod zabavnim parom koju smo sreli dan ranije u garaži u Norfolku. Kada su na večeri rekli našu prvu noć da koristimo naš dan u New Yorku da posjetimo Ellis Island i područje WTC terena od 09.11.1011, skočili smo na priliku da vidimo ova dva mjesta. Kao i drugi gradovi širom svijeta, jedan dan u Njujorku nije skoro dovoljan! Drago nam je što su naši novi prijatelji imali dobar prijedlog da vidimo dva mjesta gdje ranije nismo posjetili.

Četiri smo zgrabili taksi kabinu u Njujorku i odvezli do trajekta Statue of Liberty / Ellis Island u Battery Park . Kupili smo karte i uživali u vožnji (zajedno sa nekoliko stotina drugih turista) na Kip svobode , a zatim Ellis Island.

Videti mesto gde su mnogi imigranti prvi put ušli u Sjedinjene Države bio je zanimljiv i bio bi zaista poseban za svakoga čiji su rođaci prošli kroz ovu ulaznu tačku. Ellis Island je nedavno obnovljen, a glavna zgrada je impresivna. Mi smo tiho šetali oko velikog prostora gde su se hiljade čekali na red kako bi pronašli novi život u Sjedinjenim Državama, pitajući se za sve priče koje je zgrada održavala.

Uhvatili smo još jedan trajekt za vožnju nazad na Battery Park i krenuli na kratke udaljenosti do mjesta terorističkog napada Svetskog trgovinskog centra. Mnoge zgrade još pokazuju štetu od katastrofe, a atmosfera i osećaj gubitaka će ostati kod mene zauvek. To je jedno od onih mesta koje želite da vidite, ali ne želite da vidite. Drago mi je što smo otišli, ali moramo priznati da mi se ne sviđaju osećanja koja su mi se javljala u mržnji - gubitak, tuga i potvrda da ništa neće biti isto kao i za nas pre 9 / 01.

Pojeo smo ručak i onda se vozili taksijem do Seven Seas Navigator. Bilo je lepo vratiti se na brod, i primetili smo da smo imali nekoliko stotina novih krstarenja na brodu.

Dok smo iz kasnog popodneva izašli iz Njujorka, još jedna grmljavina nas gura u more. Ovo tipično ljetno vrijeme postalo je loša navika, ali nam nije bilo briga. Bivali smo za Bermudu!

Imali smo dva punog dana na moru na krstarenju Regent Seven Seas Navigator do Bermuda, i savršeno su bili u vremenu. Prvi dan je plovio od New Yorka do Bermuda, i omogućio nam je vrijeme da uđemo u ozbiljan "način krstarenja". Nismo morali da brinemo o tome da smo se odvezli da vidimo lokacije na kopnu. Bilo je savršen dan na moru da sedne na palubi i pročitaju knjigu. Mnogi putnici su sedeli na suncu; Odabrao sam hlad, ali svi smo uživali u našem danu na moru.

Četiri dana kasnije imali smo naš drugi morski dan - naš poslednji dan na Navigatoru - ploveći od St. Georgea, Bermuda do Norfolka, VA. Ovaj dan je bio grub i kišovit. Bilo mi je drago što sam zakazao posetu izvrsnoj banjoj, gdje sam imao lice. Svakako mi je bilo potrebno nakon nekoliko dana na sunčanoj Bermudi! Iako je brod "potresao i valjio" preko Atlantika, nevjerovatan, vjetrovit dan bio je zanimljiv. Većina nas koji volimo krstarenje ne smeta povremenom neugodnom vožnji na brodu za krstarenje. Naravno, isto se ne može reći za vožnju avionom!

Izgleda da su oba dna dana (i ostatak našeg krstarenja) letela. Uvek me iznenađuje kako vreme može ići tako brzo kada se nalazite na odmoru, ali izgleda da prevlačite kada ste na poslu! Mali brod poput Seven Seas Navigator nema široku paletu aktivnosti pronađenih na većini velikih brodova, ali još uvijek ima dosta posla. Neki putnici su obogatili svoja tela u fitnes centru ili banju.

Drugi putnici obogatili su svoje predavanje na Bermudima, mostu, slagalici, kompjuterskoj klasi ili kulinarskoj demonstraciji. Ako nijedna od gore navedenih aktivnosti nije apelovala na neke od putnika, uvek su mogli dobiti lekciju iz golf pro, pridružiti se grupi za igle, prisustvovati likovnoj aukciji, igrati bingo ili sedeti na palubi i uživati ​​u dobroj knjizi.

Brod je imao program za decu, ali bio je tih i nizak. Neverovatno uzbuđenje na mnogim brodovima za krstarenje je privlačno za neku decu, a tinejdžeri definitivno nedostaju od Seven Seas Navigator. Tražili smo mir i opuštanje i našli ga na ovom divnom brodu.

U sklopu aktivnosti na Seven Seas Navigator ima puno "perioda za hranjenje" - dorucak ranog dnevnika, redovni doručak, ujutro ujutro, ručak, čaj i večera. Na Severnom Seas Navigatoru nema noćnog bifea, ali niko nije propustio. Postoje definitivne prednosti za blagovanje na malom brodu kao što je Seven Seas Navigator. Besplatna vina su uključena uz večeru, a hrana je odlična. Osim toga, na ovom malom brodu nećete pronaći dugačke linije na doručku ili ručku. Iako su doručak i ručak naručeni od menija posluženi u glavnom restoranu Compass Rose, većina putnika odabrala je bife na portofino roštilju za ova dva obroka. Portofino gril se uveče pretvara u intimnu, rezervu, italijansku steakhouse. Za ovaj alternativni izbor večera nije naplaćeno, a hrana je ukusna. Kompas Rose je otvoreno sedenje od 7:00 do 21:00 svake večeri.

Volim da mogu da jedem kad izaberem i sa kim sam izabrao. Otvoreno sjedenje vam omogućava da to učinite.

Većina apartmana na Severnom Seas Navigatoru ima balkone i poseduje verandu za sedenje dok je na Bermudima dodatni tretman. Navigator Seven Seas cruised u luku u Hamiltonu, Bermuda u ranim jutarnjim satima. Brod je dovoljno mali da se priključi u centru Hamiltona. Bermude izgledaju poput sjajnih fotografija i slika koje sam video na ostrvu. Jedrenje u luku bilo je divno. Sunce je sjajilo na pastelnim zgradama na ostrvu, a prva stvar koju smo primetili bila je netaknuta priroda Bermuda i nedostatak siromaštva koji se vidi na većini tropskih ostrva. Prelazak u luke Hamiltona i St. Georgea je vrlo uski, ali Seven Seas Navigator je dovoljno mali brod koji plovi do pristaništa.

Ostali brodovi za mega krstarenje moraju se prikačiti na zapadnom kraju Bermuda blizu kraljevske brodogradnje.

Bermuda je savršeno ostrvo za odmor i nalazi se na Atlantskom okeanu oko 650 milja istočno od Sjeverne Karoline i oko 775 kilometara jugoistočno od Njujorka. Bermuda je moderna i blagoslovljena sa umerenom klimom, sjajnim plažama, prijateljskim ljudima i veličanstvenim golf terenima. Bermuda je zapravo niz brojnih ostrva u Atlantskom okeanu, od kojih su neki povezani mostovima.

Verovatno najpoznatija slika Bermuda je pastelnih zgrada i ružičastih plaža dodirnute svetlim tirkiznim okeanom. Zanimljivo je da plaže nisu izgledale kao ružičaste kada smo posjetili, ali sigurno izgledaju ružičaste na nekim mojim slikama. Idi figurama.

Dok smo istražili Bermudu, brzo smo otkrili zašto je to tako popularna krstarenja. Ostrvo ima mnogo odličnih odmarališta i restorana, ali mnogi su vrlo skupi. Svako sa kojim smo razgovarali na našem brodu složili smo se da je korištenje Seven Seas Navigator kao plutajućeg hotela sa "oceanfront sobama", bila prijatna alternativa za odmaralište, i odlična ponuda za dobijeni kvalitet. Pristanak broda na stajicama u Hamiltonu i St. Georgeu bio je savršen.

Iako posetioci ne mogu iznajmiti automobil na Bermudima , lako je stići. Prvobitno smo mislili da ćemo iznajmiti skutere; Međutim, kada smo videli količinu saobraćaja u Hamiltonu, svi vozili sa leve strane, brzo smo promenili svoje umove.

Vožnja skutera na području St. George ili van grada Hamiltona na selu možda je bila lakša, ali sam bio suviše žestok čak i da pokušam navigirati uskim cestama sa ulicama Hamiltona. Kada smo saznali o izvrsnoj autobuskoj službi na Bermudima, to je potvrdilo našu promjenu u planovima.

Autobusni sistem Bermuda je pogodan, a autobusi su čisti i klimatizovani. Autobusi voze svakih 15 minuta i imaju tendenciju da budu veoma tačni. Autobuske stanice su obeležene plavom bojom (autobusi prema Hamiltonu) ili ružičasti (autobusi koji izlaze iz Hamiltona). Moraćete imati tačnu promjenu ili tok autobusa; vozač ne može napraviti promjenu. Prolaze na celom danu su najlakši, osim ako samo planirate da se vozite jednom. Glavni autobuski terminal je u neposrednoj blizini pješačkog broda.

Naš prvi dan u Hamiltonu, Bermuda proveo je istraživanje glavnog grada i zapadnog kraja ostrva. Hamilton je živahan grad, a drugi brodski brod, Carica mora, takođe je bio na pristaništu. Naš portside suite pogledao je preko luke, tako da smo imali sjajan pogled na jedrilice, glisere, kajake i druge lučke aktivnosti. Putnici u apartmanima na desnoj strani Navigatora Seven Seas mogu uživati ​​u gledanju drugih turista koji se šetaju na Front Street ispod ili pogledaju brojne barove duž luke iz udobnosti sedam Seas Navigator apartmana. Prolazili smo u grad i otišli da vidimo čuveni hotel Pink Princess. Moji roditelji su ostali tu 1980-ih godina, a istorijski hotel je bio divan kao i uvek.

Niko od nas ranije nije posetio Bermudu, pa smo odlučili da provedemo svoj prvi dan na kopnu samo istražujući ostrvo. Vozili smo odličan autobuski sistem, čuditi se na spektakularnim plažama, odmaralištima i kućama. Nismo mogli vjerovati očiglednom prosperitetu i čistoći ovog rajskog ostrva. Svako okretanje i okret vijugavog puta na zapadni kraj otkrio je još jednu čudesnu plažu. Nosili smo opremu za ronjenje i konačno završili na maloj, slikovitoj plaži na jugozapadnoj strani ostrva. Plaža je skoro napuštena, a mi smo razgovarali sa parom iz Vankuvera, Kanade, koji su živjeli na jedrilici u pristaništu.

Naš drugi dan u Hamiltonu, uzeli smo poletnevni izlet na snijeg Seven Seas Navigator na katamaran koji je nazvao Restless Native . Katamaran je služio izvrsnim svežim, vrućim kolačićima, a naš vodič je bio rođen na Bermudima koji nam je pružio mnogo informacija o istoriji Bermuda i njenih ljudi.

Snorkeling je bio dobar, a temperatura vode je bila ravnopravna i lijepo očišćena. Bilo je brojnih stenovitih pećina duž zaliva ispunjenih jastučićima. Ronnie je uživao pokupiti loptice za golf sa plitkog pješčanog dna. Mislili smo da možda postoji golf teren, ali naš vodič nam je rekao da su mnogi ljudi uživali u korišćenju okeana kao područja vožnje! Bio je to odličan izlet na kopnu i jako preporučujem to svima koji uživaju u ronjenju i jedrenju.

Nakon dve noći u Hamiltonu, Seven Seas Navigator je otplovio u nedjelju ujutru u St. George na istočnom dijelu Bermuda. Prva stvar koju smo videli u St. Georgeu bio je Grad Crier koji je stajao na pristaništu da nas pozdravi.

Grad St. George se sasvim razlikuje od Hamiltona. Manje je i tiši, ali vrijedi posjetiti. Sveti Jorg je bio prvi prestonica Bermuda, nakon što su se prvo naselili brodolomci iz Britanije 1609. godine. Mnogi od tih naseljenaca su otišli u Jamestown, u Virdžiniji, ali neki ostali na Bermudima.

Odlučili smo da prošetamo kroz selo da vidimo Fort St. Catherine na severoistočnoj tački St.

Džordžova parohija. Prešli smo do brda do Nedovršene crkve. Ova zanimljiva gotička struktura sagrađena 1874. godine pruža prekrasan pogled na selo ispod. Nikada nije završen zbog nedostatka sredstava i političkog sukoba.

Nastavili smo da se bavimo Fortom Katarinom, prošli smo kroz lokalni golf teren do živopisnog Tobacco Baya i na St. Catherine's Beach pored tvrđave. Ova impresivna tvrđava prvi put je izgrađena 1614. godine, a zatim je ponovo izgrađena 1812. godine. Sami smo vodili turneju i zaista uživali u pogledu tunela i podzemnih područja ovog izvanrednog objekta. Pogledi iz Fort St. Catherine su takođe prilično spektakularni.

Vratili smo se prema brodu putem drugačije pješačke staze, stižući pravo na vrijeme za ponovno usvajanje kazne jedne od lokalnih žena koje će biti dunkirane zbog njene konstantne gnječenja, tračanja i opšte podmukle. Gradski kriminalac i gradonačelnik su predsedavali nad svojim tribunalom, a svi smo se dobro nasmejali na njen trošak.

Bilo mi je drago što to nisam bio ja, iako bi ljeto u okeanu bilo osvežavajuće.

Posle dunkinga i laganog ručka na brodu, hodali smo oko St. Georgea. Pošto je bila nedelja, otvorene su samo turističke prodavnice, ali to je bilo u redu sa nama. Uživali smo u šetnji i zabavnim znakovima koje smo videli.

Kao i Hamilton, svi ljudi koje smo sreli bili su prijateljski.

Navigator Seven Seas je u nedjelju kasno popodne plovio iz St. Georgea i Bermuda za Norfolk. Oni koji nikada ranije nismo posjetili Bermudu mogli smo razumjeti zašto se toliko ljudi vraćaju opet i iznova. Oni putnici na brodu koji ranije nisu ploveo sa Regentom, mogli su shvatiti zašto linija za krstarenje ima toliko ponovljenih kupaca. Navigator Seven Seas ima divne kabine i zajedničke oblasti. Osoblje pampira putnike, a besplatni bezalkoholni napici, piće i bez prevrtanja čine za ugodnije krstarenje.