Opcije za obilazak obiluju tajnovama sveobuhvatnim na Jamajci

Bordeaux at Secrets Wild Orchid je jedan od najboljih restorana u letovalištu

Deo pogodnosti u Secrets Wild Orchid u Montego Beju , Jamajka je skala u kupatilu sjajno opremljenih apartmana. S obzirom na čisto prevladavanje velikih opcija za hranu u Secrets-u, nisam toliko siguran da je to dobra ideja.

Ne možete pogrešno da jedete bilo gde u ovom odmaralištu, koji se nalazi uzajamno sa Secrets St. James (oboje imaju 351 apartmana različitog luksuza ) i čitav odsek jamajčanskih all-inclusive odmarališta .

Većina restorana nalazi se na zajedničkoj Promenadi, koja se nalazi na strani Wild Orchid - što vam olakšava doći iz vašeg apartmana, a zatim se u potpunosti napunite.

Od svih mojih izletišta, najviše sam uživao u luksuzu Bordoa u Wild Orchidu, francuskom restoranu od divne kuhinje. Prilično su strogi kod kodova kod restorana ovde; Nema šortsa, gospodo, izvini. Ali kada smo se nekoliko dana pokazali u kratkim rukavima (i rukavicama) jedne noći, bili su više nego ljubazni što su nas pustili da napolju ručamo, prvo na terasi, ali onda kada smo se pojavili više, oni su išli iznad i izvan uspostavljanja veća stolica izvana na samoj Promenadi, slavni al freski način da uživate u nečemu zapanjujućoj francuskoj kuhinji.

Postoji set menu u restoranu, ali izbori onoga što možete dobiti - jedan ili sve - bio je pohvalan. Počeo sam sa Feuillette de Moules et pommes au Calvados - saute mussles i jabuke kuhana u kremastom belom vinu sosu sa Kalvadosovom jabukovom rakijom, i svježih biljaka, posluženo u ljepotom peciva koja je bila lupka i puna najdeleljnijih dagnje može zamisliti.

Za drugi kurs, otišao sam sa bouillabaisse, tradicionalnom supom od morske hrane bogate ribom i školjkama, peršunom, paradajzom i konjakom ... apsolutno ukusno. Drugi u našoj žurci su se odlučili za kozji sir pečeni u hrustljavi filo poslužili su sa salatom i konfekcijom luka, a još jedan od nas je otišao sa Normandie čokoladom.

Ništa nije bio loš izbor.

Za posudu, probao sam filet de sautes en legumes roti-sauteed tenderloin sa fondantnim krompirom, pečenim korjenim veggijama i sosom Madeira - i našao ga kao jedan od najdeleljnijih tretmana govedine kojeg sam ikada imao.

Dezert je bio obavezan; mi smo napravili pakt pre večere počeli da jedemo sve što su mogli da ponudi - i kiselina sira, korišćenjem domaćeg voća, bila je jedna od najboljih varijacija sira ikada, i svakako najneobičnija koju sam ikada pokušao.

Usluga je izvanredna, prijateljska, brza i informisana, a konstantan tok velikog francuskog vina svakako je pomogao u večernjim satima sa sveukupnim osećanjem elegancije i luksuza.

Međutim, tu je još puno drugih opcija, teško je znati gdje ići i šta da jedu. Za doručak sam oduvek otišao u svetsku kafu, dugog, sveobuhvatnog bifea izuzetne raznovrsnosti, uključujući tradicionalni jamajčanski doručak od soje i peciva (plod koji podseća na jagode), kuvana zelena banana, kalaloo i sveže sveže jajašičko voće kao što sam mogao da rukujem, isperem je snažnom jamajčanskom kafom i povremenim peglanjem (probajte olovku, odlično je). Jamajčana kaša je izvrsna, takođe, glatka, svilenkasta i jednostavno moli da se skupljaju s sijačenim svežim voćem.

Ako ste rano jutarnji riser i potreban je kofein da biste započeli svoj dan, idite u Coco Cafe, malo područje u blizini rekreativne sobe i prodavnica, koji se otvara u 6 sati i gde možete dobiti sve načine sveže pecivo.

Druge mogućnosti za opuštanje uključuju Oceana, ručke Tex-Mex ručkova okeana; Blue Mountain, koji služi Jamajčko-karipska hrana samo za večeru; El Patio, koji se ponaša sa meksičkim prevozom, samo za večeru; Himitsu, panazijska fuzija samo za večeru i jedino mesto koje vam trebaju rezervacija kao sto su Teppanyaki stolovi najpopularniji; Portofino, italijanska kuhinja, samo večera.

Nikada više nećeš žedjeti, sa različitim opcijama za zabranu. Barracuda bar sam pronašao najbolje, na samoj plaži, sa sjedištima i sjedištima za svjećice, iako se zatvara u 18 sati, što je nesretno. Ali bez obzira na to, možete se zabiti na Piano Bar na kraju Promenade, prekrasnom bar-u-krugu sa živom muzikom unutar i van; jedne noći, imali su binu postavljen izvan mjesta, a lokalni reggae specijalista koji je radio kasnije u noć.

Takođe, oba odmarališta imaju izvrsne barove za plivanje u praznom hodu.

Sve u svemu, ne možete pogrešiti gde god jedete u Secrets, Jamajka . Samo ignorišite skalu u svojoj sobi kasnije.