Off-Roading u Vikenburški kanjon kutija

Samo sjeverozapadno od Feniksa , Arizona je pustinjaka koja se podiže od dubine pustinog peska i zatim ponovo nestaje. Tako se naziva "reka naopa". Reka Hassayampa potiče iz planina Bradshaw i tokova, uglavnom pod zemljom, kroz Wickenburg, Arizona. Ovo obalno stanište je fascinantno mesto za posjetu.

Znaš kada da idem (i kada ne)

Reka Hassayampa, koja se tumači kao "reka naopako", obično ima značajne površine suvog korita, ukoliko nema kiše.

Dakle, pobrinite se da izbegnete vožnju rekom kada pada ili prete kiše - reka može brzo poplaviti. Podrazumeva se da ne biste trebali voziti rijekom bez vozila 4x4 i veštine vožnje.

Ko je vlasnik područja?

Kanjon kutije Box je u privatnom vlasništvu. Ovo nije park i stoga patroleri nisu patrolirani. Nezamislivi kamperi i posetioci mogu na žalost ostaviti otpatke. Često ćete vidjeti stoku ili divlje životinje koje žure uz rijeku. Može biti prelepo mesto za kampovanje, turneju ili pohod.

Ono što ćete videti

Dozvolite par sati za putovanje u područje, za pješačenje i istraživanje i za povratak nazad. Oduševit ćeš se lepoti riječnog korita, kaktusa bukvalno raste na stenovitim stenama, geologiji područja i istoriji rudarstva. Takođe je prilično cool mjesto da se ide kada je vruće u oblasti Feniksa sa pamučnim drvećem, tamarindom i vrbe koje će vam sjeniti.

Uzimanje Jeep ture

Ako nikada niste bili u kutiji Box ili nikad niste vozili u pjeskovitom tlu, džip tura je način na koji idete. BC Jeep Tours je solidan izbor - možete naći svoju kancelariju dok uđete u grad na Best Western Hotelu. Imaju redovno zakazane džipove izlete na područje i pružaju vam čvrst džip i informirani vodič / vozač.

Priprema za putovanje

Kad god putujete u pustinju , trebaće vam voda, obojeni šešir, dnevne hikerove cipele (koje možete da dobijete), sunčano tijelo i grickalice. Zimi, spremite se slojeviti na svojoj odjeći, jer se može hladiti duž rijeke i, ako napravite džip tura, od vjetra hladno dok vozite. I ne zaboravite na vašu kameru!

Upute za Kanjon kutije

Iz centra Wickenburga, uzmi 93 (severni Tegner) severno od grada. Skrenite desno na putu Rincon. Put će postati prljav i onda se vratiti na asfaltirani put. Dvaput ćete preći rijeku Hassayampa. Nastavićeš na putu dok postane prljav staza i prođe napušteni rudnik. Postoji raskrsnica. Rinkon puta se nastavlja gore i levo, ali idite pravo, a zatim na levo da biste se odvezli na grubu stenovit cestu do reke. Ovo će vas odvesti na grubi put koji ide pravo do rijeke. Kada stignete do korita, krenite levo i pratite gusenice. Kanjon kutije će na kraju biti s leve strane.