Maine Fall liste vožnje

Pogledajte Pametna lišća na ovim scenskim diskovima u Maineu

Ogromna unutrašnjost Maine je čudesna zemlja za one koji traže lišće, pa čak i uz obalu, promjena boje može se posmatrati i ceniti. Ove ljetne vožnje u Maine padaju na raznim scenskim mjestima koje su još spektakularnije kada stigne sezona lišća.

Driving Tour u Georgetown Islandu
Otkrijte obalnu rutu 1 u Batu za priliku da vidite mala ribarska sela, pogled na okean i zelenilo.

Portland do vožnje sa vožnjom jezera Rangeley
Postavljen iz Portlanda za dan lišavanja listova. Poslednja noga ovog puta je jedan od najcenjenijih vozačkih pasa Mainea. Vetar 17 vjetra duž reke Swift i vodi do svetlucave scene lišća reflektovane u jezeru Rangeley. Na putu, ne propustite zapanjujuću panoramu planina i jezera poznatih kao visina zemlje .

Scenic Fall Foliage Drive iz Portlanda u Freeport
Freeport je brz, 20-minutni vožnji Interstate-95 iz Portlanda, ali da biste dobili najbolji pogled na listove, pokušajte ovu rutu umjesto.

Voren Fall Folija Loop
Ova jesenje vožnja koja počinje i završava u Warren-u, Maine, uzima jezera, planine i još više dok putuje preko Appleton Ridgea i u Camden preko zadnje strane.

Wiscasset do vožnje u Thomaston
Wiscasset se zove "najlepše selo u Maineu", pa zašto ne odlazite odavde u potrazi za cijelom državom. Poznato je da ćete vidjeti svjetionik, ribarsko selo, povijesne priobalne gradove i častiti hrast i javorjevim drvećem, koji su igrali nove nijanse.

Krstarenje Old Canada Road
Iz Frommera, evo opisa onoga što ćete videti dok vozite duž puta Old Canada (Route 201), nacionalnog scenskog puta na severozapadu Maine, ove jeseni. Pratit ćete put uz reku Kennebec, nakon čega sledi Benedikt Arnold na putu da opkoli Kvebek.

Franklin Heritage Loop
Možda želite podeliti ovaj scenski put tokom dva dana, posebno ako uživate u muškom ribolovu, golfu ili planinarenju. U zapadnom delu države uzima se neka od najdramatičnijih listova Mainea.

Jezera i lišća
Vidjet ćete neke od najistinite jezera u Mejnu i seoske gradove na ovoj vožnji, koja počinje u Skowheganu. Tu je i zapanjujuće listje koje se vidi na ovom području, gde se obično primećuje losa (povećajte svoje šanse!), A okolne planine daju vizuelnu privlačnost.

Windjammers i Water Views
Istraži neke od najlepših primorskih gradova Meine na ovoj turneji, koja počinje u Brunswick-u. U ovoj slikovitoj regiji u kojoj se valjkasti brdovi i planine ispunjavaju morem, jesenje boje doprinosi slavi pejzaža.

Fall Driving Tour Brze veze: Connecticut | Massachusetts | Nju Hempšir | Rhode Island | Vermont | Njujork

Treba li iznajmiti auto u Novoj Engleskoj? Usporedite cijene najma automobila sa Expedia.

Vožnja od Warrena do Uniona, preko Appleton Ridge-a i Camden-a na zadnjem putu je omiljena scenska vožnja u Maine-u u bilo koje doba godine, ali je spektakularna tokom sezone lišćara. Udaljenost je približno. Dobra je ideja da imate kopiju Maine Atlas & Gazetteer DeLorme sa vama.

Sa rute 1 u Vorenu krenuo je na sever (oko četiri kilometra severno od Moody's Dinera u Waldoboru), skrenite lijevo na putu North Pond .

Ovo je dobro održavan, uski, namotajni put koji zagrli obale Severnog ribnjaka i nudi nekoliko dugačkih pogleda na penušavu plavu vodu u pozadini planina Unije.

Pratite put na North Pond dok ne dođete do znaka zaustavljanja. Skrenite levo na zapadni put . Samo na putu je Beth's Farm Market s leve strane, svakako vredi zaustaviti. Beth je jedno od najfinijih farma na tržištu u državi, uz visokokvalitetni proizvod odabrao je svež dnevni, uključujući borovnice Maine, jagode i jabuke u sezoni. Njihov stariji chedarski sir je van ovog sveta.

Prošlost Beth-a, put za vile. Držite desno da nastavite na zapadnom putu, koji će uskoro postati Route 235 , deo reke Žorže Scenic Byway. Dok se približite Unionu , vozićete duž visokog grebena koji gleda na veliko polje borovnice koje se nagne nizu na Seven Tree Pond sa desne strane. U zavisnosti od vremena u godini, može izgledati da bude plava plava, opterećena Maineovim omiljenim plodovima, ili, u jesen, tepih crvene boje, poznat kao borovnica barrens.

Na desnoj strani nalazi se mala prljavština na kojoj se možete uvući da biste uživali u pogledu.

Pratite put 235 do znaka zaustavljanja na raskrsnici sa Route 17 u Unionu. Skrenite levo i vozite se kroz centar ove male poljoprivredne zajednice, naseljeno 1774. godine duž reke St George. Zabavni grad, okružen brdima, jezerima, rijekama i valjcima i borovnicama, postavljen je oko jedne od najstarijih javnih zajednica u državi Maine.

Mnogi domovi su izgrađeni prije 1840-ih.

Skrenite desno na Route 131 North, koji prati zapadnu obalu Sennebec Pond. Nakon nekoliko milja, doći ćete do raskrsnice puta 105 . Skrenite lijevo, krenite prema sjeverozapadu i idite približno jednu milju, gledajući Appleton Ridge Road sa desne strane (znak može jednostavno reći Ridge Road). Skrenite desno na Appleton Ridge Road i pratite sve do Searsmonta (oko pet milja). Odlučite: Put možda je malo grub, a ne želite propustiti spektakularne pejzaže duž ovog brdovitog grebena s prekrasnim pogledom na jesen i više borovnica.

U Searsmontu, nastavite na Route 131 do Moody Mountain Road . Skrenite desno i nastavite južno oko sedam milja dok se put ne završi na Route 235. Skrenite levo na Route 235 i nastavite dok se ne završi u Lincolnville Centru . Skrenite desno na Route 173 i na pravcu jugoistočno na milju ili manje dok se putni tok ne odvrne.

Držite desno da napustite Route 173 i pratite Route 52 , koji će vas ubrzo odvesti duž ivice Camden-ovog prekrasnog jezera Megunticook pod visokim stijenskim stijenama Maiden's Cliff-a. Legenda govori o tome da je mlada devojaka, uzgajivala bobice na vrhu litice 1862. godine, probila da uhvati svoj poklopac, koju je vjetar izvukao i pade na njenu smrt.

Bijeli krst na vrhu je podignuta u njenom sećanju.

Jezero Megunticook završava se u Barret's Cove, koji ima javnu plažu i lansirnu čamac sa pogledom na dužinu istočnog dela jezera. Da biste stigli do parkinga na plaži kako biste uživali u pogledu, skrenite desno niz padobrani put na kraju jezera.

Povucite svoje korake nazad na Route 52 i pratite je u grad Camden do raskrsnice Trase 1. Bilo bi šteta što ste došli ovako daleko bez vožnje do vrha Mt. Battie vidi zapanjujuće panoramski pogled na luku Camden i ostrva zaliva Penobscot, pa ako vreme dozvoljava, pre nego što krenete prema jugu na putu 1 da se vratite u Voren, skrenite levo i pratite put 52 severno par kilometara do države Camden Hills State Park levo. Vožnja do samita traje samo nekoliko minuta - vreme za koje nećete mrdnuti kada vidite divan pogled, lepo u bilo koje doba godine.

Tu je stajao poznati američki pesnik Edna Sv. Vincent Millay dok je napisala čuvenu pesmu koja počinje: "Sve što sam mogao vidjeti odakle sam stajao, bile su tri dugačke planine i drvo, okrenuo se i pogledao drugu stranu i video tri ostrva u zaliv. "

Bez obzira da li posjetite Državni park Camden Hills, skrenite desno na Route 1 i pratite je sve do Rockporta, Rocklanda i Thomastona , sve gradove koji vrede istražiti. Vraćaš se u Voren , gde je počeo ovaj pogon.