Dnevnik prve krstarice

Krstarenje u unutrašnjem prolazi Alaska na brodu Norwegian Pearl

Mislio sam dugo i teško pre nego što sam odlučio da podelim svoje iskustvo kao prvi put krstarica. Sada kada imam iskustvo u krstarenju, shvatam da je toliko puno što nisam znao pre nego što sam otišao, nisam ni znao pitanja koja treba postaviti. Zato sam odlučio da direktno crtam iz svog časopisa, što vam omogućava da naučite o iskustvu u krstarenju kao i ja. Nadam se da ćete naći ovaj "dnevnik prvog cruisera" da bude korisno dok planirate svoj put.

Dan pre odlaska
Sutra idem na svoj prvi krstarenje. Ja ću krstariti Alaskinim unutrašnjim prolazom na norveškoj krstarici novom norveškom biseru. Malo sam uzbuđen, malo uznemiren. Pitam se kako će sve što želim da unesem u moje kofer. Pretpostavljam da se nisam mnogo razlikovao od većine krstarica prvih vremena.

Zašto sam izabrao ovo krstarenje
Prvi izbor je bio moj izbor destinacije. Aljaska je bila na vrhu moje liste putnih ciljeva za 2007. Krstarenje je izgledalo kao odličan način da vidim nekoliko destinacija u Aljasci, bez potrebe da vise odvezete prtljag u novi hotel svake noći. Međutim, ja sam neka vrsta osobe. Mrzim da se prevarim, oblacim i postavim raspored. Norwegian Cruise Line Freestyle Cruising®, sa svojim brojnim opcijama za zabavu i zabavu, izgledalo je kao savršen izbor za moju prvu krstarenje. Činjenica da sam mogla da odem i da se vratim u Sijetl, moj rodni grad, bio je još jedan razlog za izbor NCL-a.

Konačno, Norwegian Pearl je potpuno novi brod, posebno dizajniran za Freestyle Cruising.

Za šta sam zabrinut

Ono što sam uzbuđen

Dan 1 - Ulazak u norveški biser

Jutros sam bio tako nervozan, nisam siguran zašto. Pretpostavljam da zato što radim nešto potpuno novo i nepoznato?

Provera
Moj prijatelj me je ispustio u Seattle-u Pier 66 oko 13:30; norveški pearl je trebao otići u 16:00 sati. Ukrcavanje je počelo u 1:00. Bilo je puno ljudi koji su mlevali i autobusi i taksi dolazili i odlazili. Znak me je uputio na područje padanja prtljaga, gdje sam stajao u kratkoj liniji prije nego što je pokazao svoju kartu i ličnu kartu i spustio svoj prtljag uz sigurnost. Oznake prtljaga koje sam primio sa svojim paketom za potvrde za krstarenje već su bili pričvršćeni za torbu.

Posle snimanja mojih velikih vreća, ponovo sam pratio znakove, koji su me izveli iz zgrade, a zatim se vratili na drugi ulaz i podigli eskalator do karte "prozori". Toliko je bilo preplavljenih tamo bilo je neverovatno! Linija se pomerila brzo i uskoro sam predstavio kartu, identifikaciju i kreditnu karticu agentu za karte i primio karticu za karticu. Odatle sam prešao par parama na brod.

Ukrcavanje broda
Dok sam išao na brod prolazio sam pored stanice gdje su mi pokazali kako koristiti ručnu sanitizaciju.

Ispostavlja se da su ove sanitarne stanice sve preko broda, na ulazima u svaki restoran, toalet i lift. Jednostavno stavite ruku pod nju i neki brzo-sušni sanitarni krpu u njega i ruše ruke zajedno. Svakom od njih se traži da ih koriste pre ulaska u restoran ili vraćanja na brod. Takođe savetuju svakome da se ne rukuje. Do kraja krstarenja svi su se šalili da ruke nikada nisu bile čiste u životu.

Posle saniranja ruke, prošao sam fotografa na šetalištu, koji mi je slikao ispred zelene pozadine. Background Seattle scenografija je dodata digitalno.

Moj kabinet
Brzo sam pronašao svoj spoljni balkon i bio sam iznenađen na prvi pogled koliko je kompaktan. Uopšte nema rezervne prostorije i nije dovoljno prostorija da se okrene u toaletnom odjeljku.

Upoznavanje s brodom
Nakon što sam sišao sa torbi, ostavio sam svoju kabinu da proverim brod. Uobičajene oblasti oko recepcije i ekskurzije na obali su bile dosta gužve. Moj prvi utisak je bio da je ambijent poput kazina, u smislu dekora i nivoa buke. Zatim sam se uputio do banje, brzo obilazio objekte i napravio neke banjske sastanke - visok prioritet na mojoj listi!

Lifeboat Drill
Pošto je norveški biser povukao iz Pier 66, pozvani smo na našu bušilicu za spašavanje. Direktor krstarice je dao puno upozorenja o tome šta da radi i šta da očekuje, tako da stvarno nije bilo velike prirode. Kada su dali signal, svi treba da idu u svoju sobu, zgrabite jedan od životnih prsluka smeštenih u ormaru i stavite ga na stepenice. Naša oblast je bila u trpezariji Letnje palate, koja mi je izgledala malo čudno. Čudno, ali udobno. Član posade koji je zadužen za nadgledanje našeg područja upozorenja proverio je svaku osobu sa njihove liste imena, a onda smo svi sedeli tamo oko 10 minuta pre nego što smo bili opravdani da se vratimo u naše sobe. Brzo i lako!

Raspakivanje
Vratila sam se u svoju sobu i potpuno raspakovala svoje kofere. Kad je sve bilo napolju, obešeno u ormaru ili u fijoke ili police, shvatio sam da kabina možda nije prevelika, ali bila je dovoljno velika. Soba za sve i svaku aktivnost, ali više!

Večera u The Lotus Garden
Posle raspakivanja, ponovo sam krenuo. Zajednička područja su bila mnogo manje gužva - pretpostavljam da su se svi uselili. Prešao sam na stolu za šornice da bih dobio rezervaciju za Butchart Gardens turneju u Viktoriji. Zatim sam lutao okolo i odlučio da večeram u Lotus Gardenu, azijskom restoranu Fusion. Uživao sam u ukusnom jelu prolećnih rolica, rakove i supe od kukuruza, kao i roštilja svinjskog i veggie tjestenina. Završio sam toplu palačinku sa kokosovim sladoledom. Kad sam se vratio u svoju sobu i prošao kroz čitav materijal za čitanje i posebna obaveštenja koja su mi ostala u sobi u 9:30, pa sam odlučio da to nazovem noću.

Jutro bolesti kretanja
Prvi celi dan mog krstarenja u Aljasci nije tako dobro započeo. Kada smo pogodili otvorene vode na zapadnoj strani ostrva Vancouver, talasi su postali grubi. Uopšte nisam spavala tokom noći, a ovog jutra osećam se užasno bolesnim. Sjedala sam oko moje kabine, nisam se osećala tako loše, ali čim sam izašao i hodao okolo, shvatio sam da sam se osećao zaista užasno, stvarno brzo.

Morao sam da pobedim brzo povlačenje u moju sobu. Definitivno sam naučio lekciju - ne idite na gornju palubu, pogotovo napred ili nazad, kada je more grubo.

Spa tretman
Vratila sam se u svoju sobu i ležala, nadajući se da ću biti pod kontrolom pre zakazanog banja u 11:00. Nažalost, banja se nalazi na palubi 12 napred, tako da se tamo gore nije ni pomagala. Dok sam sedeo na jednom mestu, bilo je podnošljivo, ali čim sam počeo hodati okolo, bio sam nesrećan. Moja obloga morskih algi i masaža su bili divni i opušteni, ali kada sam je vratio u svoju sobu, opet sam bio nesretan.

Prebacivanje moje morske bolesti
Pozvao me je Alex konsijerer da me pozove na večeru sa kapetanom te noći. Hrana bilo koje vrste uopće nije zvučala privlačna! Aleks mi je u sobnoj službi donio malo đurđevka i krekera. Spustio sam se neko vreme, a onda imali krekerje i đumbir ale i počeli su da se osećaju mnogo bolje.

To je pomoglo da smo ponovo u zaštićenim vodama, tako da su talasi samo "umereni", a ne "grubi". Ponovo sam razgovarao sa Aleksom i potvrdio večeru sa kapetanom, posle kapetanskog koktel sati. Onda sam se odmarala.

Kokteli i večera sa kapetanom
Večera sa Kapetanom je bilo divno iskustvo.

Večer je počeo sa koktel časom u Spinnaker Lounge-u, gde sam bio prilično uzbudjen što sam dobio vrhunac na prvom kitovom kitu u daljini. Prvo sam video udarac kita, a zatim rep. Tokom koktel sati dobio sam fotografiju sa kapetanom, a onda sam razgovarao sa nekim drugim gostima i posadom. Takođe sam sreo nekoliko oficira - sigurno ih ima puno!

Večera je bila u Le Bistro, intimnom francuskom restoranu na palubi 6. Sedeli smo u privatnom alcove. Prijatelji moje večere bili su kapetan (iz Norveške, naravno!), Mlada zabavljača iz Irske i dva para koja su putovala zajedno iz Las Crucesa, NM. Večera je bila apsolutno divna; usluga je bila ljubazna i prijatna. Imao sam topli kozji sir, krem ​​supa od gljive, patka l'orange i čokoladni soufflé. Nepotrebno je reći, moja bolest kretanja više me nije uznemiravala! Razgovor u večeri bio je živahan i stimulativan. Bilo je vrlo zanimljivo čuti kapetanovu tačku gledišta o svetskim poslovima, pošto je bio inteligentan i dobro putovan momak. A ne iz SAD-a.

3. dan - Juneau

Spavala sam kao beba sinoć i odlično se osećala jutros. Ništa ne čini da cenite dobro zdravlje kao što je borba sa morskom.

Jutarnji Promenada
Nebo je jasno i plavo i sada smo u prolazu Alaska. Tu su šumoviti ostrvčići sa snežnim ostrvima. Prije doručka, uživao sam u šetnji oko šetališta šetališta, uzimajući nekoliko snimaka zajedničkih područja Pearl-a. U toku moje šetnje video sam još nekoliko kitova, par prilično blizu broda. Posle doručka sam lutao oko palube 12, 13 i 14, pogledajući prostore za rekreaciju na otvorenom. Postojalo je kurs za trčanje, kavezovi za vožnju golfa, teren za tenis / košarku, zid za penjanje na stijenama i još mnogo toga.

Vratio sam se u svoju sobu da se opustim neko vrijeme, gledajući predivne prostore. Vidjela sam nekoliko grbavih kitova i plijenica sa moje palube. Opet, neki su bili vrlo blizu brodu.

Juneau Walking Tour
Stigli smo u Džunau oko 14:00 časova. Bilo je brzo i lako izaći s broda čim smo bili očišćeni na pristaništu u Džunauu.

Na dnu rampe svi su dobili svoju sliku sa lokalnom maskotom. Za Džunau, bio je plešasti orl Norwegian Pearl je bio na pristaništu AJ, onom koji je najslabiji od lučkih prodavnica i atrakcija u centru Džunaua. Mogli ste hodati kilometar do centra grada, ali većina ljudi iskoristila je pogodan prijevoz do Mt. Roberts Tramvajska stanica. Odatle, prošao sam kroz grad, pregledao prodavnice dok sam išao, kao i lokalni pejzaž. Moja destinacija je bio Državni muzej Aljaske - na putu sam prošao pored zgrade Capitan State of Alaska. Džunu je na brdu, pa sam morao da idem niz nekoliko letova strašnih stepenica da stignem do muzeja. Vrste koje su napravljene od metalnih ekrana. Mrzim one! Dok stepenice nisu bile zabavne, pogledi sa različitih sletnih stepeništa bili su spektakularni.

Državni muzej Aljaske
Državni muzej Aljaske imao je lepu kolekciju koja uključuje prirodnu istoriju, rodnu umetnost i kulturu, era ruskog posedovanja, prelazak na američku posjedovanje i državnost, zlatnu žurbu i turizam i promociju države. Takođe su imali posebnu izložbu likovnog nakita u vrijeme moje posjete. Kao neko ko je u istoriji i umetnosti severozapadne obale, našao sam da je moja muzejska poseta prilično vredna.

Dok sam se vratio u glavno šoping područje, prošao sam Sv. Nikole pravoslavne crkve, šarmantno plavo-bijele strukture. Takođe sam prošao kroz stambeni prostor malih starijih domova.

Kupovina u Juneau
Bila sam prilično razočarana kupovinom koju sam pronašao u luci Džunau. Čini se da je većina prodavnica bila ili overpriced nakit ili lepljive turističke artikle. Trgovine koje su izdvojile bile su Galerija Severa, Ravenovo putovanje, Norwesterly i Caribou Crossings. Ja sam kupio neku umetnost, koju sam dogovorio da se pošalje kući. Kupio sam i sveže bombone i suvenirske majice.

Večera u La Cucina
U ovom trenutku sam se nosio sa brda, pa sam se vratio preko šatla do broda i uživao u mirnoj večeri u La Cucina. Imao sam antipasto posuđe (posluženo iz potomke), penne sa sosom od karbonare, teletina na roštilju sa pečurkama, škampi sa artičokim srcima i čokoladni kolač sa vanilinim kremom.

5. Dan 7 Victoria BC i istrebljenje

Priključili smo se u Skagway, gde ćemo provesti ceo dan, u 6:00 sati. Dok su ljudi koji su išli na ekskurzije na obali morali su brzo da izađu iz broda, odlučio sam da uživam u laganom doručku pre nego što sam otišao. Sa broda Skagway je izgledao kao mali gradski grad, sa svojim bojenom bojom zgrada smeštenim u dolini, okruženom snežnim gorama.

Bila je kratka šetnja do grada sa pristaništa.

Prošao sam kroz grad i uputio se na prvu destinaciju u svojoj itinerariji, groblju Gold Rush i Reid Falls. Bilo je dosta šetnje do tamo (skoro dve milje od pristaništa). Međutim, to je bilo prilično ugodno i lepo, prenošenje najpre kroz centar grada Skagwaya, a zatim kroz stambeni prostor. Posle toga sam se vratio da istražim grad, uključujući prodavnice i galerije i šarmantni Skagway muzej.

Zabava u Skagwayu

Murder Mystery Dinner
Vratio sam se na brod nakon 15:00, spremni da se sklonim nogama. Imao sam vremena za kratak odmor prije nego što sam prisustvovao večerašnoj misterijskoj večeri u 17 sati. Oni koji smo se prijavili na večeru sastali smo se u Bliss Ultralounge i dobili smo naša uputstva i pisma. Zatim smo krenuli u trpezariju Letnje palate i uživali u našoj večeri, ponašajući se misterije između kurseva. Odigrao sam ulogu poznatog Njujorškog modela i nisam bio ubica.

Za večeru imali su prolećne rolne, salu za cesare, tilapiju u kokosovoj sosu i pečenu jabuku u pecivu. Hrana, aktivnost i kompanija su bili divni.

Sea Legs Showgirl Revue
Posle večere, krenuo sam ka Stardust Theatru, gde sam gledao šou na plesnom showu pod imenom Sea Legs. Bilo je više prancinga i položaja od plesa.

Uživao sam u ženskoj pevačici i prelepim kostimima, ali osim toga to je uglavnom bila izložba za noge i dno. Muškarci su to uživali, siguran sam!

Dan 5 - Nacionalni park Glacier Bay

Ovog jutra brod je ušao u Nacionalni park Glacier Bay. Iskoristio sam uslugu u sobi i imao lagan doručak u mojoj kabini. Bila je to jednostavna kafa, sok i mali kolač, ali je u to vrijeme odgovarala mojim potrebama. Bio sam u stanju da pazim na svoj balkon i uživam u prekrasnim pogledom Glacier Bay, uključujući Reid Glacier.

Glacier Bay sa mosta
Bio sam srećan što sam bio pozvan da pogledam ledenik Marjorie sa mosta, zajedno sa još desetak drugih srećnih krstarica. Brod je polako krenuo prema ledeniku, a onda je zaustavio nešto manje od pola milje od ledenika i napravio vrlo sporo rotaciju od 360 stepeni. Svakako, bez obzira gdje se nalazili na brodu, imali su veliku priliku da pogledaju veličanstveni plavo-beli led i neki lokalni biljni život. Renderer nacionalnog parka došao je na krov i napravio prezentaciju, koja se mogla čuti preko brodskih zvučnika ili ugrađivanjem u vašu TV kabinu. Takođe je odgovorio na pitanja. Kapetan i posada su manevrisali brodom s malim podešavanjima kako bi stvorili tokove koji su pomjerali veće ledene brijege daleko od broda.

Ledeni bergovi, i čisti i prljavi, lebdeo je sve oko sebe. Voda je bila vrlo mirna i sveukupna atmosfera bila je hladna i tiha. Proveo smo oko jedan sat na ledjici Marjorie prije nego što smo izašli iz zaliva Glacier. Gledanje ledenika sa mosta norveškog bisera bilo je zaista jednom u životnom iskustvu.

Masaža u banju
Dok je brod prolazio iz zaliva Glacier Bay, uživao sam u aromaterapiji masaže vrućeg kamena koji je bio divno opušten. Dok čekam na moje sastanak, uživam u fantastičnom pogledu na ledenik La Plugh iz prozora prostirke za ženske svlačionice, koja se nalazi napred na palubi 12. Nevjerovatno!

Ručak u kuću Cagney's Steak House
Posle moje masaže, uzeo sam kasni ručak u Cagney-u. Imao sam rak i jice, obrijan sendvič sa salatom od jabukovih celera na multigrain baguetu i krem ​​pitu iz Bostona.

Ovo je bio jedan od najboljih jela krstarenja do sada!

Večera u Mambo's Tex Mex restoranu
Posle popodneva opuštanja u mojoj kabini i tušem, uživao sam u Tex Mex večeri u Mambo's. Imao sam bean i sir taquitos, piletine fajitas i cimera churros sa čokoladnim pse. Tokom večere uživao sam u prozoru i vidio nekoliko prolaznih stada pečata.

Magic and Comedy Show u Stardust Theatru
Te večeri sam uzela magičnu / komedijsku predstave u pozorištu Stardust u 7:30, sa Bob & Sarah Trunell. Magija je bila srdačna, ali je i dalje bila zabavna i zabavna.

5. Dan 7 Victoria BC i istrebljenje

Norwegian Pearl se priključio u Ketchikan u 6:00 sati. Pošto smo morali da se vratimo na brod do 13:00, napustio sam brod oko 6:45. Na sreću, sva mesta koja sam želeo da posećujem otvorena su oko 8:00 časova, pošto su se koristili za smeštaj krstarenja brodovima. Zaustavio sam se kod posjetilaca i turskog centra koji se nalazio odmah na pristaništu i pokupio mapu šetališta grada. Dok su stvari još uvek bile mirne, hodao sam oko shopping centra u centru grada i područja Creek Streeta, fotografisanja prodavnica, atrakcija i scenografija.

Nekoliko prodavnica je već otvoreno. Bili smo blagoslovljeni sunčanim vremenom za većinu krstarenja, ali jutros ovde u Ketčikanu je bilo hladno i oblačno, u skladu sa svojim kišnim šumama.

Zabava u Ketchikan

Ručak i spa tretman
Vratila sam se na brod i imala ručak kremove brokolijeve supe, miksera kroja i Linzer torte u Cagney-u. Onda, do banje! Stigao sam ranije na moje zakazivanje i proveo sam opuštanje vremena u prostoru za dnevni boravak. Imao sam aromu fleksibilnu masažu, koja je bila pola masaža leđa i refleksologija pola stopala. Jako lijepo!

Večera na Teppanyaki
Večera te večeri bila je u Teppanyaki. Kuvari koji su pripremili obrok za stolom bili su vrlo zabavni i dobronamerni. Većina njihovih "činova" sastojala se od flippinga oko njihovih lopatica i soli i bibera - iz nekog razloga očekivao sam da noži leti. Nosili su svoje noževe u futroli za kaiš sa divljim zapadom. Svakome za stolom služili su miso supa i salata od kupusa i morske povrće.

Kuvari su zatim kuvali predjela jumbo škampa i vegljica na roštilju, pucajući šale tokom čitavog procesa. Takođe su pripremili i prženi pirinač. Svaka osoba za stolom je mogla da naruči svoje glavne predmete, koji su takođe kuvani tačno ispred naših očiju. To je bilo malo nervozno, pošto je svaki entré bio završen u različito vrijeme.

Uživao sam u piletini i zrezku, a zatim sledio desert kokosovog sladoleda.

Vrt Geisha Showa
Posle večere, prisustvovao sam predstavi Garden of the Geisha u pozorištu Stardust. Bilo je daleko najbolja zabava za krstarenje i uključivala je muziku, ples i aerobikaciju. Akrobatika me je učinila prilično nervoznim, jer je par koji je nastupao nad publikom dok su činili svoju stvar. Nakon emisije, imali su poseban dobar glas od ekipe koja su na scenu dolazila svi oficiri, kuvari i predstavnici drugih odjela za posadu i pjevali oproštajnu pjesmu entuzijastičnim aplauzima.

Chocoholic bife
Kasnije te večeri u 22:00 bilo je čokoladnog bifea u Garden Café. Formirana je velika gomila čekanja na otvaranje švedskog stola. Rasprostranjen je bio čokoladni kolači, peciva, sladoled, fondue i jestivi centri. Uživao sam u parčetu crne šume i mini ekleera.

5. Dan 7 Victoria BC i istrebljenje

Danas smo na moru sve do našeg večernjeg dolaska u Viktoriju, pne, pa sam odlučio da spavam danas. Imao sam kasno, lagan doručak kroasana i jagode u šoljici na otvorenom u dvorištu 12. kanta.

Brišing o istrebljenju
U 10:15 sati prisustvovao sam brifingu u Stardust Theatru da bih saznao o označavanju prtljaga i transfera, običaja i kada i kako da idem na sidru.

Pored prezentacije, već su nam dali oznake prtljaga i pisane instrukcije koje pokrivaju sve što bi možda želeli znati.

Relaxing Afternoon
U popodnevnim satima sam se nalazio u svojoj sobi, gledajući film i uživajući u pejzažu dok smo prošli kroz pravu Huan de Fuku. Takođe sam se brinula za neka finansijska posla na recepciji i posljednji pogled kroz fotografije postavljene u galeriji fotografija. Odlučio sam da kupim sliku mene odvedenu na pristaništu u Ketchikanu sa osobom obučena u kostim maca. Zbunilo me je! Potrošio sam dodatni novac za lepu foliju za štampu koja je uključivala večernju fotografiju norveškog bisera.

Victoria BC
Stigli smo na brodski brod u Viktoriji oko 5:30. Uzeo sam vreme da sišem sa broda, dok sam se prijavio za putovanje autobusom u Butchart Gardens u 6:30 sati. Jednom iza broda, bilo je lako proći kroz kanadske običaje i pronaći pravi autobus za putovanja.

Vozaču autobusa je potrebno oko 45 minuta da nas odvede do bašte, slijedeći scenski seoski put. Bašte su bile fantastične i šarene. Imali smo dva sata da provedemo u vrtu pre nego što smo morali da se vratimo u autobus. Trebalo je nešto više od sat vremena da prošetate kroz cijeli vrt, uključujući potonuo vrt, ružičnu baštu i japansku baštu.

Potom sam proveo neko vreme lutanje kroz art galeriju Gardensa i prodavnicu poklona pre nego što se vratim na sekund, više se lagano šetam kroz potonulane vrtove. Bilo je mračno kada se autobus vratio u centar grada. Vozač autobusa nas je odvela u kratkom obilasku u centru grada i na unutrašnjoj luci.

Kada sam se vratio na brod, imali smo laganu malinu u Garden Café-u i onda otišli u krevet.

8. dan - Povratak u Sijetlu

Iskrcanje
Probudio sam se rano i spakovao torbe - nekako sam dobio sve kako bi se uklapao! Uzeo sam vreme da sišem s broda. Iskrcanje je trajalo od 7.30 do 9.30 časova, a ljudi su otišli s broda u bojama, u zavisnosti od njihovih planova putovanja. Ja sam se prijavio za ekspresno pješačenje, gdje su ljudi koji su bili sposobni da odvoje svoj brod sa broda mogu samo da odu kad god su spremni. Uživao sam u laganom doručku francuskog toasta sa jagodama i mascarponom.

Šetanje sa broda je bilo prilično lako. Bilo je linija na prolazu i došlo je do lifta, ali su se kretali relativno brzo. Linija kroz carine - barem za građane SAD-a - pomerila se efikasno - mi smo u osnovi samo predali naše forme i prošli kroz.

Lekcije naučene na mom prvom krstarenju

5. Dan 7 Victoria BC i istrebljenje

Kao što je uobičajeno u turističkoj industriji, piscu je obezbeđen smeštaj sa popustom, obroci i / ili rekreacija radi pregleda tih usluga. Iako nije uticalo na ovaj pregled, About.com vjeruje u potpuno otkrivanje svih potencijalnih sukoba interesa. Za više informacija pogledajte našu etičku politiku.