Ski Roundtop: Skijalište u Lewisberry, Pennsylvania

Skijanje u jugoistočnoj Pensilvaniji

Ski Roundtop se nalazi u blizini Harrisburga, Pennsylvania. Aktivnosti u Ski Roundtop-u uključuju skijanje, snowboard, snežne cijevi i Revolution Paintball. Ski Roundtop je skijaška skijaška skija do Ski Liberty. Ski Roundtop je u vlasništvu Snow Time, Inc. koja takođe posjeduje Whitetail Mountain Resort u Mercersburgu, PA, Liberty Mountain Resort u Fairfieldu, PA i Ski Windham u New York-u. Sezonski prelazi su dobri u sva tri Pensilvanija skijališta i posebne pogodnosti su dostupne i Ski Windham-u.

Ski Roundtop je popularno mesto za učenje skijanja i nudi časove, iznajmljivanje opreme, pakete za djecu i odrasle, te kamp kampove. Snow Tubing je sjajan način da doživite zabavu zime i ne zahtevaju nikakve lekcije ili veštine. Okrugla površina sadrži 14 traka za cijevi starih 5 i više godina. Postoji čak i posebna dečja cijev za decu od 4 godine. Mountain View Lodge nudi raznovrsnu hranu i piće, ugodne kamine i pogled na planinu.

Dolazak u Ski Roundtop

Adresa: 925 Roundtop Rd., Lewisberry, Pensilvanija. Odmaralište je oko 115 milja od Vašingtona (2 sata) i 75 milja od Baltimora (1,3 sata). Pogledajte mapu

Uputstva Vašington DC i Glavni grad Beltway (I-495): Uzeti I-270 North na put 15 Sjever. Na prvom semaforu u PA (Dillsburg), skrenite desno na Harrisburg St. Idi do vrha brda. Skrenite desno na S Chestnut St, koja postaje Old York Rd. Skrenite levo na Route 177 na semaforu u Rossvilleu.

Skrenite lijevo na Pinetown Rd. Skrenite levo na Roundtop Rd.

Uputstva iz Baltimora: Uzmite I-83 North u Exit 32 u Pennsylvania (Newberrytown). Skrenite nalevo na semaforu na putu 382. Skrenite levo na Route 177 i idite pored postolja za sladoled do vrha brda. Skrenite desno na Pinetown Rd. Skrenite levo na Mt. Airy Rd.

Skrenite desno na Roundtop Rd.

Mountain Details

Staze: 15
Liftovi: 10
Vertikalna kap: 600 stopa
Izveštaj o snijegu: (717) 432-9631
Radno vreme: od ponedeljka do petka, od 9:00 do 22:00, subote, nedelje i praznika od 8:00 do 22:00 časova, božićne večeri od 8:00 do 16:00 časova, Božića, podne do 10: 00.00, doček Nove godine od 08:00 do 12:30