Reform Socijalni mini popodnevni čaj Pregled

Reform Social and Grill je u središtu Londona, u Marylebone, u hotelu Mandeville. Restoran je inspirisan klasičnim britanskim gentilskim klubovima kako za dizajn enterijera restorana, tako i za menije hrane i pića.

Posjetio sam ranije za džentlmenov popodnevni čaj, koji uključuje sendvič od šnicla i puževa i sendvič sa ribljim prstom.

Ovaj put sam se vratio sa svojom devetogodišnjom ćerkom da probam Mini popodnevni čaj koji takođe uključuje sendvič sa ribljim prstom (ali, na sreću, bez puževa!) Dobro je videti više Kidov popodnevnih čaja u Londonu i ovaj ima asortiman specijalnog dječije slatke i slane omiljene u svojoj sopstvenoj kutiji za ručak TeaTime.

Za još popodnevne komentare čaja pogledajte: Najbolji popodnevni čaj u Londonu .

Informacije o popodnevnim čajevima

Mesto održavanja: Reform Social & Grill, Mandeville Place, London W1U 2BE

Najbliža metro stanica: Bond Street ili Oxford Circus

Koristite planeru putovanja ili aplikaciji Citymapper kako biste planirali svoju putanju javnim prevozom.

Cena: 12,50 funti (stopa 2016)

Dress Code: Smart casual.

Fotografija: dozvoljeno.

Rezervacije: 020 7224 1624

Službena web stranica: www.reformsocialgrill.co.uk

Mini popodnevni čajski meni

Gladak kikiriki puter i domaći sendvič sa džemom
Riblji prst i sendvič sa slatkim kečapom
Pljusak klizač za roštilj

Voće i čokolada

Milkšak od jagode sa čokoladnim čovekom
Čokolada i lišće marmelada
Jelly i kremasto lonac
Reform jammy dodger

Mini popodnevni pregled čaja

Dobili smo lepu dobrodošlicu kada smo stigli i osoblje je bilo divno. Tamni restoran ima crveno kožno sedenje oko ivice sobe i sedeli smo u jednoj od kabina.

Beli opljačkani zidovi od cigala imaju originalne umetničke radove koji su na prodaju.

Iako smo se predali za Mini popodnevni čaj (to je bio naš razlog za putovanje u centralni London tog dana), nakon 30-minutnog čekanja, neko je došao da se izvini i ponudio nam hljeb i puter. Moja ćerka je bila gladna tako prihvaćena, ali mislila sam da je to čudna prijedlog.

Sigurno je da je više čaja bilo bolja ideja pošto sam završio sa mojom kćerkom (divnim ne-kofeinskim čarolijim citrusnim čajem) i da joj nije ponuđeno pice jer joj je trebalo da dođe s njenim mini popodnevnim čajem .

Prolivali smo i neki čaj (očistio sam), ali to je takođe značilo da smo imali manje pića. Obavestio sam osoblje o prosipanju da zatražim čistu salvetu, ali ni prijedlog više čaja nije ponuđen.

Tokom ovog čekanja, nemamo nikakvih zabluda i osećao sam da je muzika previše glasna i jednostavno nije pogodna za tu priliku. Biće iskren, ne želim da čujem Radiohead tokom popodnevnog čaja.

Na kraju, posle čekanja od 45 minuta, stigao je poslepodnevni čaj i večerni popodnevni čaj.

Ali to nije bilo u "TeaTime Lunchbox" -ju koje smo očekivali, već na jagodičastom štampanom ležištu. Nismo dobili kolač od medenjaka i kada sam ga zatražio, konobarica se vratila s lepljivim džinovskim kolačima. Uopće nije ista stvar. A nije bilo kliznog klizača BBQ-a, već standardni beli sendvič sa pilećim kruhom.

Nakon jedenja hleba i putera iz ranije moje kćerke nije završila svoj mali popodnevni čaj. Rekla je da su sendviči lepi (iako ne voli kikiriki puter).

Bila bi poželjna da je čokolada i marmelada lolly bila mlečna čokolada dok je tamnu čokoladu pregrejala. (I da li to stvarno liči na vas?) I uopće joj se nije dopalo "jammy džiger". Čak ni ne mislim da je to klasičan biskvit, ali nešto drugo u potpunosti. Takođe joj se nije dopalo jagode od jagode, iako ću reći da sam mislio da je to prilično lepo i da se probaju kao da su korišćeni pravi bobičji. Ali u celini, to nije bio uspjeh i puno smo ostavili.

Imao sam Vintage popodnevni čaj i sendviče sa prstom, samo na bijelom hlebu, bili suvi kao da su bili očigledno napravljeni nekada ranije. Jedan od voćnih sokova koji sam dobio bio je fin i mantili su uključivali mali Battenburg koji smo oboje voleli.

Ali nakon dugog čekanja, bili smo spremni da odemo u roku od 15 minuta.

Volim popodnevni čaj i volim da mi odnesem vreme. Najkraća količina vremena koju smo ranije preduzeli je otprilike sat vremena pa, nažalost, ovo vam govori da to zapravo nije bio uspješan.

Video sam druge u restoranu koji uživa u odraslom vintažnom popodnevnom čaju. Zapravo, gledao sam kako jedu 45 minuta dok smo čekali. Ali mislim da kombinacija dugog čekanja, a onda zapravo ne primiti ono što smo naručili, nažalost, čini ovo ne jednim što mogu preporučiti.

Kao što je uobičajeno u industriji putovanja, piscu je pružena besplatna usluga za potrebe pregleda. Iako nije uticalo na ovaj pregled, About.com vjeruje u potpuno otkrivanje svih potencijalnih sukoba interesa. Za više informacija pogledajte našu etičku politiku.