Pregled puta Old Road, putnička agencija za putničke agencije Xinjiang i Silk Road Tours

Uvod

Već dugi niz godina imam kartu sa imenima g. Abdul Wahab-a na Old Road Toursu u mojoj knjizi za svilenu cestu. Moja prijateljica iskoristila je kompaniju da organizuje putovanje u Ksinjiang i jako preporučila agenciju za lokalne vodiče i dobro lokalno znanje. Kada smo konačno odlučili na našem putovanju u Xinjiang u zimi 2015. godine, iskopao sam karticu. Kao što smo planirali, pročitao sam knjigu Džoša Summersa Xinjiang: Putnički vodič u Far West Kini i on je takođe preporučio puteve za puteve na putu.

Tako da nisam gledao dalje kada smo počeli da organizujemo naše putovanje u Xinjiang.

Agencija za stara putovanja

Sama agencija upravlja g. Abdul Vahab i njegova braća u Kašgaru. Svi su visoko obrazovani i specijalizirani na više jezika, uključujući engleski, francuski, nemački, ruski, mandarinski i ujgurski. Posvećeni su edukaciji posetilaca o ljepoti ujgurske kulture i zbog toga možete garantovati "autentično" iskustvo kada koristite agenciju.

Imali smo zadovoljstvo da upoznamo gospodina Wahaba i njegove porodice. Nadao sam se da će moja deca moći da komuniciraju sa djecom Uyghur posetom školom ili sličnim, ali smo putovali na školski odmor. Ali, saznajući moju želju da naša djeca imaju bogato iskustvo, gospodin Wahab nas je sve pozvao na svoju kuću na tradicionalnu Ujgursku večeru. To je za nas bilo posebno. Naša deca su igrali zaista srećno zajedno i imali smo sjajan razgovor sa gospodinom Wahabom, njegovom suprugom i proširenom porodicom i više o životu u Kašgaru.

Odlučivanje o itineraru

Obično kada zapošljavate turističkog agenta u Kini, tokom nedelja (barem, ako ne i meseci) razgovarate o vašem putnom pravcu i nakon što vam se isprazni, potpišete ugovor i napravite depozit. Ovo je bio slučaj sa putovanjima na stari put.

Počeli smo razgovori o našem itineraru u maju za naše putovanje u oktobru 2015. godine.

Bilo je puno napred-nazad. Dok smo imali svoje datume, nismo bili sigurni gde da započnemo i završimo put, ili gde da ostanemo. Završili smo izrezivanje čitavog dela puta (želeli smo da odemo u Hotan u Južnom Ksinjiangu) kada smo bolje razumeo razdaljine i završili sa Kashgarom i Karakoramskom magistralom za prvi deo puta, a potom Urumqi i Turpan za drugi deo puta.

Teško je donijeti odluku o smanjivanju celokupnog odjeljka, ali smo putovali s djecom i uz velike razdaljine, odlučili smo da se bolje fokusiramo na dva mjesta, a ne u cijeli dan putovanja samo da kažemo da smo bili na drugom mjestu . (Trebaće mi drugi put!)

Rezervacija

U principu, možete sve ostaviti Abdulovom timu i oni će dati preporuke i možete ih pratiti. Ili, ako ste vi kao ja, unaprijed sam radila na istraživanju i trebala sam samo da mi pomognem da shvatim kako najbolje vidjeti sve na listi i kako najbolje to sve složiti. Već sam istraživao hotele, iako sam želeo da čujem njihove preporuke. Dakle, sa rezervacijom, možete biti u ruke ili ruke, jer vam je udobno.

Kada smo završili putanje, Abdulov tim je napravio preporuke hotela.

Na ovome, imali smo nekoliko i po zahtevima za sobu (preporučili su dvije sobe po porodici, ali smo odlučili da, kao i naša deca, prilično mlada, jedna soba po porodici sa dodatnim krevetima bi bila u redu). Njihove preporuke o hotelskoj imovini uglavnom su odgovarale mojim istraživanjima, tako da smo imali rezervaciju hotela, pod pretpostavkom da bi imali bolju stopu kao turistička kompanija.

Plaćanje

Nakon što smo napravili i dogovorili rezervacije, napravili smo depozit od 50%. Ovo je općenito prihvaćena praksa (neki agenti zahtijevaju plaćanje, neki zahtijevaju plaćanje u potpunosti). Konačna uplata je bila naplaćena kada smo stigli.

Napravio sam grešku u planiranju plaćanja konačne otplate u gotovini po dolasku kako bih izbjegao 1% naknadu za transakcije sa karticama, ali to je bila greška. Dobijanje dovoljno novca iz bankomata u Kašgaru nije bilo lako. Savetujem plaćanje putem bankovnog transfera prije putovanja ili putem kartice prilikom dolaska.

Guides Old Tours Tours

Tokom našeg putovanja imali smo dva različita vodiča. Ali, rođak iz Kašgara, upoznao nas je u Kašgaru i bio je naš vodič tokom celog našeg putovanja u regionu. Ahmed, iz Urumqija, bio je naš vodič za Urumqi i Turpan.

Kada god je to moguće, pokušavam da koristim lokalne agente za bilo kuda idem zato što pružaju lokalnu stručnost. Velike agencije koje se zasnivaju na velikim gradovima koji nude ture po čitavoj Kini mogu biti vrlo dobri, naravno i koristio sam mnoge, ali nemaju istu posvećenost koju ima lokalna agencija. Ono što mi se zaista dopalo vodičima iz Starog Puta je kako smo osećali da se brinu o nama. Njihov posao, naravno, je da nas vode na osnovu itinerera. Međutim, bilo je nekoliko slučajeva kada su okolnosti dovele do toga da tražimo promjenu u planiranom putu, a kako Ali i Ahmed nisu bili samo prijemnici ovih promjena, oni su ih u nekim slučajevima preporučili, čineći našu turu još ugodnijim.

Oba vodiča su Uyghur i pozdravili su naša pitanja i interesovanje za njihovu kulturu. Osećali smo da su se potrudili da nam pokažu glavne tačke svojih regiona. Kao primer neplaniranih iznenađenja koji su zapamtili na dobrom putu, na putu do muzeja Turpan, Ahmed nas je pozvao preko puta ulice u kojoj je prodavač napravio sveže knedle za jagnjetinu. Kuvano u velikoj rerni sličnoj tandoru, knedle su tek trebale biti spremne i skupila se velika gomila.

Ahmed mu je rekao da je kuvar bio stari prijatelj i da je mogao nabaviti nekoliko knedlica koje smo pokušali probati. Svi smo bili nevoljni da kažemo da svi možemo podeliti nekoliko među nama. Ali pošto je malo proždrelih, Ahmed je srežno rizikovao gnev ljudi koji su čekali da nas donesu još. Stojeći u jutarnjem jutarnjem suncu na uličnom uglu koji jedu ukusne mesne knedle sa gomilom lokalnih stanovnika verovatno je jedna od stvari o kojima ćemo se najviše setiti o Turpanu. A to se ne bi desilo ako Ahmed nije odlučio odložiti ulazak u muzej.

Stari putovi - cene

Nisam uradio puno upoređivanja sa ovom agencijom. Zato što su došli vrlo preporučljivo i upoznali su moj standard lokalne agencije, osjećali smo se prijatnim da ih koristimo. Ja sam upoređivao svoje cijenjene cijene na drugim sličnim obilascima koje sam uradio i našao sam ga približno grubo kompatibilnim.

Iako je u turističkoj industriji uobičajeno da pisci dobiju besplatne usluge, ovaj pregled se zasniva na iskustvu pisca bez popusta, po vlastitoj cijeni.

Staze za stara putovanja

Sigurno bih preporučio korištenje Old Road Tours za posjetu Xinjiang.