Pregled 5-časovnog programa Kos Hummer / Lost Adventure Tour na Oahu, Havaji

Posjetite njihovu web stranicu

Da odmah kažem ovo. 5-satni film Kos Hummer / Izgubljena avanturistička turneja bila je najvažnija zabava koju sam ikada imao u 13 godina pisanja o ostrvu Oahu.

Priznajem da sam veliki obožavatelj serije ABC serija Lost i možda se i nisam prijavila za turneju ako nije uključila mnogo lokacija za loše snimanje. Međutim, obišao sam turneju, što sam oduševljen što sam i vrlo brzo postalo jasno da vam ne treba biti izgubljen fan da uživate, iako to svakako pomaže!

5-satni turnir nudi odlično iskustvo vezivanja

5-satna turneja obuhvata mnoge iste lokacije kao i 2-satna turneja, ali umesto da odu do Kualoa Rancha na Windward Oahu, ona uključuje hotel pickup i zaustavlja na brojnim filmovima i izgubljenim lokacijama na tom putu. Takođe je iskustvo "povezivanja" između vas i turističkog vodiča i drugih u vašem Hummeru.

Na mojoj turneji, naš Hummer je uključio našeg vozača Scotty, divnu mladu ženu i ogroman fan iz Lost Australije Tammie i bračni par Arlene i Don, koji nikada nisu videli epizodu Lost . Brzo smo svi postali prijatelji, ćaskali smo o televizijskim emisijama, filmovima, ostrvu Oahu i upravo o svemu ostalom što nam je palo na pamet. Do kraja turneje imali smo sve deljene adrese e-pošte i obećali da ćemo dijeliti naše fotografije s tog dana.

Skoti je bio najuticajniji turistički vodič koji sam ikada video na Havajima. Uprkos tome što je nekoliko puta dnevno vodio turneju, on nikada nije pokazao znakove dosade.

Zapravo, kada smo saznali da je Lost snimao u dolini Ka'aava, on je bio tako uzbuđen kao i svi ostali. Kada smo videli nove komplete i nekoliko glumaca, on je snimao onoliko fotografija koliko smo bili!

Međutim, malo sam ispred sebe.

Nu'uanu Pali Drive i Nu'uanu Trail

Kao što sam rekao, drago mi je što sam se prijavila za 5-satnu turu.

Umesto da napravite sat vremena za vožnju do Kualoa Ranch sama, podignete ste u svoj hotel. Sa samo četiri gosta u Hummeru bilo je dovoljno prostora za udobnost. U stvari, Hummer je bio mnogo udobnije vozilo nego što sam mislio da će biti.

Naši prvi stanici bili su uz Nu'uanu Pali Drive i Nu'uanu Trail. Ovo je područje u kojem se malo turista usudjuje dok ubrzaju autoputu Pali da dođu do vetrovne strane ostrva koji se obično zaustavljaju na razgledanju Nu'uanu Pali. Prolazite brojnim luksuznim kućama, od kojih je jedan bio iskorišćen kao prvi dom kuće Anthony Cooper u sezoni 1 Lost .

Put takođe preliva i pored nekih veoma ruralnih džunglejskih terena koji su korišćeni za snimanje u nekoliko epizoda Lost . Jedna od najistaknutijih banjanskih stabala prve sezone pronađena je ovde i svi smo imali fotografije snimljene u drvetu gde se Kate sakrila od dima u 1. sezoni.

Tura se zaustavlja na Nu'uanu Pali Lookout-u, koja nije poznata kao lokacija snimanja, ali koja nudi prekrasan pogled na obalu Oahu na vjetar gdje su snimljene slike i televizijske serije.

Windward Oahu - Vajkane Pier i Moli'i Gardens

Vožnja na severu duž obale vetrova prošli smo nekoliko drugih lokacija snimanja i ukratko zaustavili pogled na Pier Waikane koji se koristi ne samo u Izgubljenom , već je postao poznat u filmu 50 First Dates .

Naša sljedeća produžena stanica bila je u Moli'i Gardens, oblast u vlasništvu Kualoa Ranch, ali nepristupačna za javnost, osim na turneji po Kosu ili na turneje Moli'i Gardens na ranču. Tura Kos, međutim, istražuje područje vrtova koje nisu uključene na rančevu turu. Izgubljeni fanovi će prepoznati da je to bio jedan od setova koji su prikazali ekvatorijsku Afriku u Izgubljenom , ali je takođe korištena kao lokacija Hukilau kafea u 50 prvih dana i lokacija nigerijskog sela u filmu Suze sunca .

Samo nekoliko minuta vožnje je područje bašte koje se graniči sa Moli'ijevim ribnjom gdje je podmornica Dharma ušla u Izgubljeno , gdje je Julija videla svoje prve pogled na ostrvo, a koja je takođe služila kao korejsko ribarsko mjesto Jinovog oca.

Ka'a'awa Valley - Prime Lost Filming Lokacija

Posle kratkog boravka u kupatilu / ugostiteljstvu u Kualoa Ranch Visitor Centru, nastavili smo u dolini Ka'a'awa, u vlasništvu Kualoa Ranch.

Ova nerazvijena i prelepa dolina korišćena je za brojne holivudske filmove uključujući Jurassic Park , Windtalkers , Godzilla i 50 First Dates . To je takođe jedna od glavnih lokacija za snimanje za Lost .

Nismo mogli biti srećniji. Izgubljen je bio u velikoj nedeljnoj snimanju u dolini. Za predstojeću sezonu 5 izgrađeni su brojni skupovi, a brojni Izgubljeni glumci kao što su Terry O'Quinn (John Locke) i Josh Holloway (Sawyer) bili su tačno pred našim očima na blagu vikanje.

Donekle je nadrealno videti Josh Holloway-a na ostrvu Lost u njegovoj odeći Sawyer, ali razgovarajući na mobilnom telefonu. Ako su samo preživjeli Flight 815 imali mobilne telefone i obližnji ćelijski toranj!

Izgubljen, Jurassic Park, Windtalkers, Godzilla, 50 Prvi datumi i više

Kos Hummer Movie / Izgubljena avanturistička tura vodi vas dalje u dolinu nego vlastita filmska tura rančera (autobusom) ili rančev konjski prevoz. To je velika prednost korišćenja Hummer-a, odnosno pristupa, brzine i udobnosti.

Zaustavili smo se i imali dovoljno vremena za fotografisanje brojnih izgubljenih lokacija, uključujući mesto na kome je Hurley vozio VW Bus niz planinu, područje gdje se nalazila ograda "sigurnosti", pa čak i lokacija Hurley-ovog golf terena.

Ukupno smo videli više od dvanaest prošlosti i trenutnih lokacija snimanja snimanja. Takođe smo zaustavili snimanje lokacija za Jurassic Park , Windtalkers , Godzilla i 50 First Dates .

U dolini smo proveli oko dva sata. Vreme je prošlo mnogo prebrzo. Sa Lostom zapravo snimaju tačno ispred naših očiju, svi smo definitivno osjećali odlično. Bilo je previše vremena, međutim, došlo je vreme da se vratimo u Centar za posjetioce i uskoro vratimo povratak u Waikiki.

Ed Kos - vlasnik kompanije Kos Tours, Inc.

Imao sam priliku da razgovaram sa Edom Kosom, vlasnikom Kosa Toursa, Inc. Mislim da je Ed bio iskreno iznenađen što je pronašao putopisca koji je platio za turneju. Kao što sam rekao, stvarno sam želeo da odem na ovu turneju i obavezno mi je odrediti kao sastavni deo mog putovanja. Ed je jednako entuzijastičan i veliki film i izgubljeni fan kao njegovi vozači. Ed me je zamolio da ne otkrijem nekoliko iznenađenja koje su spremne za goste gosti i ja sam se rado složio s tim.

Ed mi je takođe savetovao da želi da dodade novu desetočasovnu turneju po ostrvu početkom sledeće godine, koja će posjetiti potpuno različite lokacije nego što su prikazane na turneji koju sam uzela. Već sam to obeležio za svoj put Oahu 2009.

Kao što sam rekao, napred, 5-časovni Kos Hummer Movie / Izgubljena avanturistička turneja bila je najvažnija zabava koju sam ikada imao u 13 godina pisanja o ostrvu Oahu.

Bez obzira da li ste ljubitelj Lost-a ili ne, na ovoj turneji je puno vremena za pet sati zabave.

Zapamtite da savijete svoj vodič

Ako idete, molimo vas da ne zaboravite da vodite računa o vašem vozaču / turističkom vodiču s dobrim besplatno. Previše posetilaca zaboravlja koliko je važno taj dodatni dio novca za ove ljude koji žive na Havajima i moraju da rade na nekoliko radnih mesta samo da bi se sastajali kraj.

Ako ideš

5-časovni Kos Hummer Movie / Lost Adventure Tour trenutno košta vrlo razumno 149 dolara i polazi dva puta dnevno sa hotelskih i turističkih lokacija u Waikikiju. Dvokanat Hummer Movie / Lost Adventure koji uključuje samo dolinu Ka'a'awa Valley duže turneje odlazi direktno iz Kualoa Ranch Visitor Centra i nudi se četiri puta dnevno. Cena za 2-satnu turu je trenutno 79 dolara. Ja visoko preporučujem turneju od 5 sati.

Ako ste zainteresovani da saznate više o Kosu, posetite njihovu veb lokaciju na www.hummertourshawaii.com.

Ako želite da vidite desetak fotografija snimljenih na 5-časovnoj turneji, posjetite Foto galeriju Kos Hummer Movie / Lost Adventure Tour.

Za više informacija o Izgubljenom posetite stranicu About.com Vodič Bonnie Covel's Lost site.