Prednosti hotela: Lodge u Breckenridge

Uz renoviranje u vrednosti od 3,7 miliona dolara za 2014. godinu, Lodge u Breckenridgeu je renovirao gostinjske sobe, potpuno novo iskustvo u restoranu Traverse Restaurant & Bar i dvije vruće kade na prostranoj palubi pružajući neverovatan pogled na skijaško područje Breckenridge i okolne vrhove Ten Mile Range.

Ovi ekspanzivni pogledi na skijalište su izvanredni, jer se Lodge Breckenridge suočava sa kosinama u širokoj dolini oko 10 minuta vožnje od gondole BreckConnect centra grada.

Iako je važno napomenuti da ova kuća nikako nije ski-in / ski-out imovina, postoji i shuttle koji radi na zahtev (kontinuirano) u zimi između hotela i centra grada, od 8 do 10 sati radnim danom, do ponoći vikendom - pravljenje transporta do svih gradskih akcija zgodno i bez automobila.

Lodge u Breckenridge možda nije super pogodan za skijanje ili pešačenje do barova, restorana i prodavnica na Main Street, ali na kraju dana treba nešto reći za povlačenje na komforan, ujedno postavljen objekat u sredini šume . Dok sam boravio ovde, u svojoj Mountain View King sobi sa ekspanzivnim (novim) prozorima koji gledaju dolinu dole, osjetio sam se na vrhu svijeta - nije loše mjesto za postizanje.

Evo još nekih naglasaka u Lodge u Breckenridge.

Smještaj

Lodge u Breckenridge ima dvije priče od 45 soba, sa vratima koja se otvaraju spolja, sa pogledom na šume ili planine.

Kao što sam primetio, sobe su dobijale facelift za 2014. godinu, koja uključuje novi tepih, nameštaj, elektroniku i boju. Sobe su čvrsto prijatne, sa podređenim, prirodnim tonovima - najsjajniji komad u mojoj sobi bio je rđa-narandžasta stolica. Svidjela mi se dizajn tepiha, koji me je podsetio na grane i ostale teksture u prostoriji, kao što su ljubičasta sjedala i kamin na riječnom kamenu, koji su dodati ukupnom toplom vibraciji.

Kada govorim o toploj, voleo sam da zaspim sa gasnim kaminom na tajmeru, tako da nisam morao da izađem iz svog tostičnog kraljevskog kreveta da isključim plamen pre nego što zaspim.

Takođe napomenuti: Čajna kuhinja u svom Mountain View King-u imala je kafu Keurig (moj favorit), kao i mikrovalnu i mini frižider (što je bilo odlično za čuvanje ostataka). Kupatilo je bilo malo, ali svetlo, sa belim peškirima i zelenim zidovima od celera.

Trpezarija

Traverse Restaurant & Bar je casual spot sa ogromnim prozorima kroz bar i trpezariju koji osiguravaju te fantastične pogleda o kojima i dalje pričam. Bar poslužuje opterećenja koloradskih piva na slavini, a kreativni zanatski koktel meni sadrži i Breckenridge Distillery duvane. Ali došao sam do Traversea sa praznim stomakom, pošto je meni raznovrstan sa mnoštvom stavki dizajniranih za deljenje. Drago mi je što sam imao dva prijatelja sa mnom da podelim nekoliko neobičnih, ali sjajnih tapas malih ploča: blistavog brisača, tartufa deviliranih jaja, divlje svinje "Pops" i svinje i ananasa (svinjski stomak sa kiselim ananasom i ugljenikom jalapeño salsa verde).

Moj južni partner za hranu upoznao je s južnim talentom stavke iz menija, i zaista smo saznali da je izvršni šef iz Teksasa. Iako su neke stvari sigurno imale Južni twist, drugi su imali kolorado kosu, kao što je Elk Strip Steak i bizon hamburger.

Dezerta je bila božanska: nisam mogla dovoljno da dobijem Pudingovo hlebno pecivo; Druge opcije uključuju Grand Marnier Crème Brulee, Očuvano Lemon Panna Cotta i Hot Chocolate Molten Cake. (Ne brinite: možete smanjiti te kalorije sledećeg dana.)

Kontinentalni doručak u Trpezarnoj trpezariji uključen je u vaš boravak. Gorivo za vaš dan s predmetima kao što su bagels, toast, ovsena kaša, žitarice i jogurt, plus sok i kafa. Tu je i mala prostorija koja se nalazi u predvorju koji nudi pogodnost hrane i pića koje možete jesti u udobnosti vaše sobe, kao što su pivo, vino, sode, sokovi, mikrotalasne obroke, čips, bombone i grickalice.

Pogodnosti

Parking je bogat i besplatan u Loži u Breckenridgeu; i dok je u sobi Wi-Fi takođe besplatan, nisam ga smatrao obilnim, jer je bio malo spor kada sam posetio.

Više besplatnih sadržaja uključuje skijaške i snoubordske skije, a gore pomenuti doručak i prijevoz u zimskom periodu (tokom leta, gosti mogu hodati do glavne ceste kako bi ušli u autobus bez grada Samita). Voleo sam da mogu da nazovem šatl kada sam večeras u gradu završio jednu noć i za dva minuta (čak i manje) bio je na ulaznim vratima restorana, spreman da me razbije brdo. (Kamera na zahtev, posebno kada se tajming savršeno isplati.)

Nisam ušla u vruću kantu - mogla sam da imam ako su bile odjeće, ali zaista nisam imao pravu pokrivenu odeću da bih prošetao do ekspanzivne palube sa restorana, da bih mogao da se izvučem u vanjske kade. (Plus, ja sam veliki vampir i uvek se plašim mokre, hladne prošlosti nazad u toplu sobu nakon vrućeg cijevanja u zimu.)

Fitnes centar ovde sastoji se od dvije prostorije i ima sve što vam treba (trening snage, kardio) za pristojan trening. Meni Meridian Spa nudi masaže, piling za tijelo, mini obraze sa opcionalnim dodacima poput Peppermint Ružmarinog pranja i kiseoničke terapije.

Uostalom, veoma sam uživao u mojoj noći u Lodge u Breckenridgeu, gde sam našao osoblje - od recepcije do servera restorana - sasvim prijateljski. Moja soba bila je super udobna i topla (figurativno i bukvalno, pošto sam pokrenuo gasni kamin) i planinski pogledi božanstveni. Mislim da bi Lodge u Breckenridgeu bio još atraktivnije mjesto za boravak u ljetnom ili ljetnom okruženju, jer je okruženo drvećem i nudi jednostavan pristup pešačkim i pješačkim stazama.