Definisano održivo putovanje.

Kako svjesni turistički eksperti definišu putovanje održivo i sa svrhom.

U decembru 2015. godine, od TheThePeopleYouMeet-a je traženo da nadgledaju Sajt o održivom putovanju za About.com - neke od tema o kojima smo najstrašniji. Svakog meseca kuriramo neke od vrhunskih stručnjaka u prostoru. Teme koje pokrivamo su od održive podrške zajednicama u kojima posjećujete, najboljih ekoloških hotela, očuvanja divljih životinja i izuzetno teških pogodaka poput trgovine ljudima.

Dok sam se posvetio istraživanju unapred od mojih putovanja i pokušavajući da napravim najodrživije i odgovornije odluke jer se odnosi na moje putovanje, čak i ja, iskusni putnik koji posluje u turističkoj i medijskoj industriji, napravio je nevine greške usput.

Još u 2014. godini, moj video produkcijski tim i ja smo angažovani da snimamo u Zimbabveju i Bocvani kako bismo napravili neka neverovatna urednička video snimka na destinacijama, kao i dva komercijalna dela za operatera safari nazvanog Afrički Bush kampovi - njihov dugačak oblik pripovjedanja i njihov siszle reel. Odrastajući u St. Louisu, Missouri, nisam imao priliku da upoznam previše afričkih BIG 5 po imenu, ali sam na tom konkretnom putu upoznala i Cecila Lav i njegovog drugog Jerihoa.

U aprilu 2015, nekoliko meseci pre nego što su medjunarodne vesti provale o tome kako je Cecil ubio zubara iz SAD-a, a manje od godinu dana od upoznavanja životinje, pozvan sam da hodam sa lavovima.

Kao neko ko je proveo puno vremena na safarima u proteklih nekoliko godina, ovo mi je izgledalo kao iskustvo, ali zauvek sam bio u poseti jer je bio istraživački centar koji je očigledno otkrio recesivni gen albina (bele) lavovi.

Koliko god mrzim da priznam, prvi mali lavac koji je trčao i skočio na mene bio je sjajan.

Kao i dva tigrovi mladunca koja se okreću (molimo vas da uzmete u obzir tigare iz Azije, a ne u Afriku). Našao sam tipa iz istraživačkog centra da je prilično odbrambeni, ali sam ga ignorisao i rvali sa malim mladuncem. Malo kasnije su nas odveli da hodamo sa "tinejdžerskim" lavovima. Dok smo hodali, počeo sam da postavljam pitanja o tome koliko ih ima i zašto su bili u tako malom kavezu. Mislim, ovo su velike životinje koje pokrivaju ozbiljnu teritoriju. A kada sam pitao šta se desilo kada su lavovi bili preveliki da bi prošetali, sreli su se s vrlo nejasnim odgovorima i rečeno im je da su poslati na farme radi konzervacije. Hmmm ...

Kasnije te večeri, postavio sam fotografiju na društvenim medijima koji se igraju sa jednim od bebi lava. WOW! Odgovor je bio polarizovan. Polovina ljudi POŽALA bebi lav (c'mon, on je divan), a ostalih 50% mi je u osnovi reklo da sam životinja ubica. Ovo je izgledalo malo ekstremno, ali sam malo počeo da šmrknuo.

Uprkos mojoj boljijoj presudi, pokušavajući da budem novinar i da predstavim obe strane priče, pokrenuo je našu prvu tajmerov vodič u Južnoj Africi video koji prikazuje kako je istraživački centar predstavio svoju priču i različito mišljenje o tome kako je hodanje sa lavovima dovelo do konzerviranih lovnih farmi .

Recimo, dobio sam poruku mržnje iz Afrike. Tada je lovac (zubar iz SAD-a) ubio Cecila. Sada, dok sam ne obavezno veliki ljubitelj lova, pogotovo BIG 5, moram reći da sam osećao nagoveštaj simpatije za zubara. U svojoj odbrani unajmio je ono što je mislio da je ugledna lovačka kompanija koja će ga voditi i platiti povoljnu naknadu za svoje usluge.

Ovi "vodiči" su lovca uhvatili u ilegalno područje, gdje je Cecil, jedan od dva lava koje znam po imenu, upoznao sa njegovom neblagovremenom smrću.

Dakle, ako sam ranije dobio poruku mržnje, sada sam postajao pukotina. Nisam imao izbora osim da priznam da iako je hodanje sa baby lavovima bilo simpatično, nije bilo odgovorno ni održivo. Brzo smo izvukli naš izvorni video koji je obe strane šetala sa lavovima iz svih naših medija, preformulirali smo ga i distribuirali bez prikazivanja ovog iskustva.

I uz pomoć stručnih prijatelja u industriji, kao medijski član Adventure Travel Trade Association-a, izdali smo zvaničnu izjavu lava.

Ovaj primjer sam davao kao jednu od mnogih zamki koje čak i najbolje najbolje namijenjene putnike mogu ući u pravu. Mi svi pravimo greške, ali na vama je da unaprijed uradite domaći zadatak i postavite prava pitanja. Lična odgovornost je najvažnija stvar. Samo zato što je to NVO ne znači da je to održiv operat. Razmisli o tome. Recimo da ste u Siem Reap-u, Kambodža, posećujući ikonične hramove, a onda vas pozivaju pevanjem djece u sirotište. OMG su čudesni, drže mi ruku i tako slatko izgledaju za fotografiju!

Oh i pogledajte uslove u kojima žive, naravno da želite pomoći. HIT THE PAUSE TEXT. Ako ova deca žive u sirotištu, zašto su ušli u ulice, a ne u školu sredinom dana? Da kažem čak i da je ovo zapravo operativni sirotište, dajući novac ovoj djeci, zar ne doprinješte ekonomiji prosjačenja naspram promoviranja ove djece da steknu obrazovanje kako bi pomogli okončanju ciklusa siromaštva? Dok radim na informativnom video o tome kako biti odgovoran putnik u mjestima kao što je Kambodža, u međuvremenu, predlažem čitati izvještaj UNICEF-a o obrazovnoj situaciji u Kambodži, kao i razmišljanja Elizabet Beker o knjigama na destinaciji.

Znam, to je teška, slatka djeca i dječiji lavovi. Pao sam i na to i shvatio sam uticaj koji su moje odluke imale na samim ljudima, mjestima i životinjama na koje sam se nadao da mogu pomoći.

Tako sam pitao neke stručnjake na terenu, koga redovno konsultujem kako bi dijelio svoje definicije onoga što znači SustainableTravel. Prvo, Shannon Stowell, predsednik Adventure Travel Trade Association-a, koji je pomogao da me trenira preko mnogih pregovornih mina uključujući i lavsku krizu 2015. Amy Merrill, suosnivač na Journey-u, koji je pružio odličan uvid i uvod u neke od izazovima sa kojima se suočava Kambodža. Gilad Goren, kome sam zadovoljan radom na putovanju + socijalno dobro u poslednje četiri godine. I Daniela Papi Thornton, koja nije samo dijelila mnoge izazove sa kojima se suočavaju treće svjetske destinacije poput Kambodže za koje radim na video doku-seriji, ali koja ima veoma informativnu video seriju, pomažući edukaciju putnicima o tome kako biti odgovoran. Nađite ove definicije pouzdanih stručnjaka o tome šta održivo putovanje znači i učinite svoj deo kako biste napravili pozitivnu razliku.

# 1 Shannon Stowell: "Održivo putovanje je o pomoći, a ne o povredi. Reč je o putovanju koje se fokusira na zaštitu mjesta i ljudi koji su povezani sa odredištem. Radi se o smanjenju otiska, ali povećanju otiska ruku. Nema uspjeha u održivom turizmu - samo uspješne priče! To je proces. "

# 2 Amy Merrill: "Ja definišu održivo putovanje kroz sočivo trostruke donje linije: ljudi, planeta, profit. Kada možete putovati i raditi sve tri, vaše putovanje je neto pozitivno. Na putovanju mi ​​kombinujemo održivo putovanje sa dobrim socijalnim dobrim projektima i iskustvom u uticaju, pretvarajući pojedince u empatičnija i svesna ljudska bića koja pristupaju socijalnim i ekološkim izazovima kao globalnoj zajednici ".

# 3 Gilad Goren: "Održivo putovanje je akt putovanja koji se planira i izvršava sa svim aspektima uticaja koji su uzeti u obzir. To je putovanje u kojem je njegov uticaj na životnu sredinu minimiran i offset. Tamo gde se budžet putničkih sredstava troši na proizvode i preduzeća koja su u lokalnoj svojini i sertifikovana za njihovu socijalnu i ekološku politiku, kako bi se osiguralo da je destinacija posjetila zaista koristi od turizma. To je putovanje koje unapređuje kulturu i društvo koje služi kao putnička destinacija. Najzad, održivi turizam je gdje svi dijelovi putne jednačine: putnik, destinacija i svet, direktno i podjednako imaju koristi. "

# 4 Daniela Papi Thornton: "Verujem da održivo putovanje ne uključuje samo održivost životne sredine (koja je odgovorna sa našim uticajima na životnu sredinu) i kulturnu održivost (poštujući i poštovanje prema lokalnim kulturama), već takođe zahteva i obrazovnu komponentu. kulturne razlike, ne možemo da ih pridržavamo, ako ne saznamo o društveno odgovornim putovanjima, onda ih ne možemo odabrati. Odabir trajnog putovanja zahteva od vas da se obrazujete pre nego što odete! , posebno u vezi sa uslugom putovanja, i learningservice.info "