Crvena bela i plava plaža

Zatvoren je, ali ljudi to ipak vole

Posle operacije jedne od najpopularnijih nudističkih plaža u Santa Kruzu već više od 30 godina, vlasnik Red White i Blue Beach Ralph Edwards ga je zatvorio krajem 2000-ih i nažalost, umro je 2014. godine.

Posle svih godina od kada je zatvorena, ona i njen vlasnik i dalje imaju posebno mesto u srcima svojih bivših posjetilaca. Ovo su neka od nagrada koje smo prikupili. Ako želite da dodate ovo, možete da pošaljete svoje komentare na adresu frombetsymalloy@gmail.com

Ursula

Ja sam bio jedan od redatelja na ovoj prekrasnoj nudnoj plaži krajem osamdesetih i početkom devedesetih godina. Mnogi od nas su se poznavali i proveli smo tamo svaki vikend. Imao sam svoje posebno mjesto za kampovanje niz odakle je kuća Ralph i Kathleen bila na vrhu brda. Uvek smo se mogli osjećati sigurni jer, ako se neko ponaša van mjesta, Ralph je odmah pozvao policiju i oni su bili tamo za nekoliko minuta i odvezli osobu (a).

Živeo sam na mnogim različitim mestima / državama od tih divnih vremena i sada živim u Arizoni. Još uvek sam u kontaktu sa jednim parom koji sam upoznao na plaži i često se podsećamo na one stare dobre dane kada smo se sreli na plaži. Često su se pojavljivali. Ralph je voleo da me zadirkuje ..LOL. On je verovao da je bar jedan duh tamo živeo i jednom prilikom na ulazu, gdje je bilo staro sedište i mala kuća u kojoj je Ralph proveravao posetioce, na poleđini tog sjedišta bila je kutija pun jabuka.

Nekako je Ralph očigledno imao vezu u toj kutiji i ako sam napravio loš komentar o momku sa kojim sam se nalazio na plaži, Ralph bi se potresao u kutiju i rekao mi da duh nije volio da sam rekao nešto loše o dečku, Drew Brown.

Zaista sam propustio RW & B i ljude tokom godina i voleo bih da ponovim te kampovanje na plaži.

Ako se iko ko pročita ovaj post još uvek pamti mene i možda Drew, voleo bih da čujem od njih. Nekad sam bio u kampu za tan Toyota koji je imao kamper školjku. Ursula .... uschie@cableone.net

Edvards

Edvards i naša porodica otišli su nazad. Uvek su postupali sa svima kao porodica. Ako ste imali poštovanje, vi biste se poštovali. Naša porodica je uvek bila dobrodošla da koristi plažu za surfovanje. Imamo nekoliko epskih vremena sa Ralph i Kathleen. Beaver je bio zabavan i sa surfom. Naša porodica će propustiti te dane sa zabavom i smehom koji smo imali. Želeo bih da se zahvalim svojoj porodici što dele ne samo zemlju, već i roditelje za sve nas ........ Amy Zavala-Miller

-Gospodaru Ejmi

Ralph R. Edwards

Moj otac, Ralph R. Edwards, preminuo je 22. januara 2014. Njegovih pet braće i sestara ga svakako vole i nedostaju; u ovom trenutku imovina na plaži je u poverenju. Rhonda K. Abel

-sunsweptjewel

Wonderful Beach, Amazing People

Toliko i tužno čujem da je zatvoren. Prekrasni ljudi uvek i udobno, sigurno mjesto.

-SurfsMayhem

Crvena bela i plava

Ralph, bio je najlepši čovek, dijeli svoju zemlju, pitajući samo da ga ostaviš kao da si ga našao, ponašaj se kao da si kod kuće. Uvijek ću zapamtiti da su požari kampa većinu noći.

Razgovori su uvek bili novi, lični i duboki. Mesto je bilo veoma toplo kada su znali da ne postoji samo mesto za seks. Zapravo, oni bi vas ekranizirali, diskretno, ako ste izašli iz linije, "porodica" bi vas podsetila. Imao sam eksploziju sa Meri, Fredom, Sivom, Pijanom devojkom i njenim sinom, karaoke večeri, neudate pjesme. Vozio sam se gotovo svakog ljetnjeg vikenda, izleteo, a ponekad i nije bila duša na plaži 4-5 sati. Ponekad sa grupama, imaju eksploziju. Pomagao sam nekome da napusti "upotrebu" zauvek i vratio se godinu dana kasnije da mi zahvali. Čarobno mjesto, puno odličnih autentičnih ljudi. Radiću tamo za minut da besplatno doživim ta iskustva.

-Gospodine Patrik

prelepo mesto

Da li je bio tamo 2003. godine, moja prva nudistička plaža, i to je bilo čarobno mesto gde se svi osećali ugodno, kao komuna gde ste mogli biti goli i sami i bilo je cool!

Sigurno je promašio, ali će biti na Hauloveru ovog vikenda :)

-Guest taunclad

Bubnjar na plaži

Zaista je bio dan za mir, da pročitam da je jedno od mojih omiljenih mesta bilo zatvaranje, doveo sam suzu svom oku! Ralph je uvek učinio da se osećate veoma dobro, bez obzira na rasu, religiju ili bilo šta drugo i da budem afrički Amerikanac koji mi je bio veoma važan, a ja imam dosta poštovanja prema Ralphu i osoblju u RWB-u. Uvijek sam se osećao dobrodošao i kao Jedna od porodice ......... ja, i ja imam puno poštovanja za Ralpha i drugog osoblja na RWB .....

-Guest Dominic

najbolja plaža koju sam ikada bio zatvoren

najudobnija plaža koju sam ikada bio bio sam bio u mogućnosti da uživam u ovoj plaži jednom prelepoj plaži s mekim peskom i čistom vodom to je bio moj treći put da idem na golu plažu ali ova plaža je učinila da se osećam tako udobno gole nisam vratio svoju odjeću natrag dok nisam ušao u moj auto svi su bili prijateljski niko nije pogledao u čudno svi su bili tu da se dobro provode nisam želeo da napustim ovu plažu sledeći put kada sam pokušao da idem tamo je bilo zatvoreno: (nadam se nekome dan moći da uživaju u tome da ponovo brinu o miru nebesa

-Guest Mikey

RW B

Moje prvo iskustvo je bilo u RW & B, sada sam nudističar već više od 20 godina. Voljela sam i uživala u plazi i suncu. Izvinite što čujem da je zatvoren.

-Guest Bobby'Girl '

Izvinite što je zatvoreno

Bio sam odsutan 5 godina i bio sam sretan da provodim vrijeme @ RW & B. Bila sam redovna sedam godina. Toliko sjajanih sjećanja na odbojkaške igre, vatre, muziku, potluke i fantastične ljude. Jem je bio u pravu - to je mesto gde ste se osećali sigurnim i dobrodošlim. To je jedino mesto gde ću kampovati u šatoru kao samohrana žena. Spavam u svom automobilu svugdje, uključujući državu i nacionalne parkove. Plaža je bila neprekidna i uvek se menja. Bilo je i porodično prijateljstvo. Tako ću propustiti RW & B. Bila je zaista divna oaza.

-Guest Miriam

JEM

Osjećao sam se zaštićen, postojala je sigurnost, bila je privatna, na plaži je bilo puno profesionalnih ljudi, plaža je bila prekrasna i ako ste došli na plažu sa odjećom, ljudi, mladi i stari, učinili ste da se osećate kao da je u redu da se opustite i uživajte u svom telu za ono što jeste, zajedno sa prekrasnim pejzažima okeana, peskom, tišinom i mirom. Žao mi je što čujem da se to može zatvoriti. Postoji priča iza ovog mjesta, kao što su duhovi u starijoj kući, morate upoznati vlasnike za to. U svakom slučaju, bio sam tamo pre 20 godina i žao mi je što čujem da više nije na raspolaganju za naše opuštanje.

-Guest JEM

Bivši crveni bijeli i plavi nude Plaža Beach .

Donirajte plažu crvene boje i plave obale na AAN R. Na ovaj način plaža Crvena bela i plava obrijana može nastaviti dalje. A ponuđeni ljudi mogu i dalje uživati ​​u Nude Beach u Santa Cruzu, Calif. Nudist Billy

-Gospodine Billy McDonald

Bio sam Nudist tamo.

Žao mi je što čujem da je moja favorita Nude Beach blizu. Uživao sam što sam naked tamo na Crvenoj bijeloj i plavoj plaži. Bio sam zabavan tamo. Upoznao sam puno lepih ljudi. Crvena bela i plava plaža je lepo mesto za guze. I zabavite se Naked. Vaš Nudist Prijatelj Billy.