Broj 24 London Autobus za jeftinu turističku turneju

Jeftin hob on / hop off autobus za razgledanje

Postoji mnogo Londonskih autobusnih ruta koje su odlične za razgledanje. Svidja mi se broj puta 24, kako počinje u Hampsteadu u sjevernom Londonu, prolazi kroz centralni London, a završava se u Pimlicu blizu stanice Victoria.

Pogledajte kompletnu listu autobusa u Londonu za obilazak .

Br. 24 Londonski autobus

Potrebno vreme: Približno 1 sat

Početak: Hampstead Heath

Završetak: Pimlico

Trasa počinje u South End Greenu na raskrsnici South End Road i Pond Street.

To je kratka šetnja od stanice Hampstead Heath na Londonskom terenu. Dok ste tamo, mogli ste da prođete na Hampsteadu Heath-u, posetite 2 putovu Willow (bivši dom arhitekte Ernö Goldfinger-a) ili zaustavite se za ručak u hotelu The Roebuck koji ima divan vrt.

No.24 autobus je "novi Routemaster" autobus. Autobusi su potpuno pristupačni i imaju tri ulaza tako da se ukrcavanje i izlazak brzo i efikasno.

Prvi deo trase je prilično stamben, ali za 10 minuta u tom slučaju, autobus dolazi do Camden-a gdje skreže levo na Chalk Farm Road. Stables Market je na desnoj strani i železnički most "Camden Town" ide preko puta.

Pronađite brzi pogled Camden High Street pre nego što se autobus okrene lijevo na Hawley Road. Pazite na pub Hawley Arms na desnoj strani. Ovo je bio omiljeni pab Amy Winehouse.

Uskoro je u pitanju Camden Road i blizu Camden Town tube stanice.

U tom pravcu autobus ne ide duž jednosmerne Kamen visoke ulice, ali, naravno, ako putujete unazad, dobićete da vidite čuvene Camden Markete koje usmeravaju put.

Ako ostanete u autobusu, sada se skrenite levo i vozite paralelno sa donjim dijelom Camden High Streeta.

Na Mornington Crescentu videćete lepu Leslie Green dizajnirane cevne stanice i dok autobus napušta stanicu, izgleda dobro da vidi čarobnu Art Deco zgradu koja je služila kao fabrika cigareta Carreras "Black Cat", dizajn koji je bio jako pod utjecajem egipatskih stilova.

Autobus zatim ulazi u Hampstead Road i ide prema centralnom Londonu.

Pređete odmah, videćete BT Tower pre nego što stignete do Euston Road i Warren Street tube stanice. BT Tower je komunikacijski toranj i upadljiv spomenik na visini od 177 metara. Nekada je imao revolving restoran koji je bio otvoren za javnost, ali je tužno zatvorio sedamdesetih godina.

Autobus prelazi u Gower Street sa UCL (University College London) s lijeve strane, gde možete krenuti da vidite Jeremy Bentham (iznutra) i pogledate desno da vidite Grant Museum .

Dok prolazite Bedford Square (s desne strane), divite se gruzijskoj arhitekturi i staromodnim postolama.

Pola sata na svoje putovanje i stići ćete do staze za Veliku Russellu ulicu, gdje ćete stići do Britanskog muzeja . Blizu je levo (autobus ga neće proći).

Gledajte napred, a nalevo, i pogledajte kišobransku prodavnicu James Smith & Sons koja je tu od 1857. godine.

Autobus ide direktno kroz New Oxford Street, prema sportskom centru Oasis i Covent Garden, pre nego što okrene desno da se priključi Charing Cross Roadu. Visoki neboder je napred Centar Point. Ima 34 sprata, a na podu 33 gleda galeriju.

Da bi stigao na Charing Cross Road, autobus ulazi u Dansku ulicu koja je puna prodavnica muzičkih instrumenata. Ovo je britanska "Tin Pan Alley". (Ovo preusmjeravanje je sve zbog projekta prekrivanja na Tottenham Court Road-u.)

Autobus se skreže levo kako bi se pridružio Charing Cross Roadu i ubrzo stigao do Kembridž Cirkusa - spoj sa Shaftesbury Avenue, gdje ćete videti dvorsko dvoriste sa desne strane.

Onda je na trafalgarskom trgu . Prvo ćete videti Galeriju nacionalnih portreta sa desne strane, a potom i crkvu Svetog Martina u polju lijevo pre nego što ceo kvadrat na desnoj strani.

Pazite na dobro prikrivenu policijsku kutiju , kada se na stanici Trafalgar Square / Charing Cross Station zaustavite, pre nego što autobus dođe u Vajthol i imate predivan Veliki Ben.

Pogledajte pravo da vidite Paradu konjske garde gde se može videti konjanica (i jata turista koji ih fotografišu). Na lijevoj strani nalazi se Banquet kuća, koja ima veličanstveni plafon u sali Rubensa, a jedina je preostala potpuna zgrada palate Whitehall koja je nekada obložila obe strane ove ulice krajem 1500-ih.

Primjetite naoružane policajce i crne ograde na desnoj strani, a to je Downing Street, gdje premijer živi na broju 10. Brzo pogled na lijevo i videćete Londonsko oko , koje je na drugoj strani rijeke Temze .

A onda s lijeve strane stižete do Parlamentarnog trga sa kućama Parlamenta i Big Bena. Autobus ide oko trga i uskoro Vestminsterska opatija je sa leve strane sa Vrhovnim sudom sa desne strane.

Autobus sada prolazi pored ulice Viktorija, gde nema puno toga da se vidi, ali pogledajte lijevo ispred zgrade Victoria Station i videćete Vestminstersku katedralu koja ima galeriju za gledanje kula od 64 metra iznad ulice.

Autobus ne ulazi u stanicu autobuske stanice Victoria, već umesto toga ide niz deo stanice, uz Wilton Road koji ima puno restorana i kafića. Ostavljen je na Belgrave Road, a vi ste u Pimlico, pa je najbolje da se zaustavite za stanicu Pimlico, u ulici Lupus, a to je 5 minuta hoda do Tate Britanije .