Regionalni park Beli Tank Mountain - Istraživanje bijelih tenkova

Kiše pretvara ovaj pustinjski park

Stanovnici Feniksa Zapadne doline svi vole planine Bele Tankove sjajnim jutarnjim suncem koji pliva sa vrhova. Oni kreću i istražuju prašnjavu stazu i lov na divlje cveće na proleće. Ali rijetko, vide li čarobnu transformaciju koju regionalni park Beli tank plan prolazi nakon kiše. Vrlo rijetko su posjetioci i stanovnici tretirani kaaskadnim vodopadom na kraju Vodopadske staze.

Napomena: Ažuriranje novog vodopada.

To je bilo jedno od onih retkih dežavnih vremena koje su me dovele da izbegnem kišne kapljice, provjerim nivo vode u pranama i odem do regionalnog parka White Tank Mountain da vidim kako izgleda nakon nekoliko dana kiše. Bio je to sivi februarski dan. Putevi su obloženi pustinjskom blatom koji je oprao dan prije. Sušilo se i znala sam da je samo mali prozor vremena kada sam mogao da istražim magiju pustinje posle kiše.

Reke se pojavljuju u pustinji

Parkirao sam u Ramadi 7 i krenuo na Mesquite Trail. Stene su se sjajile dok je sunce izašlo iza zaostalih kišnih oblaka. Staza je obložena novim, svežim zelenilom. Pošto sam pozdravio neke kolege u planinarenju, stao sam i čula neobičan zvuk. Da li je to bio zvuk reke, gde ranije nikada nije bilo reke? Planinci su me uzbuđivali rekavši da sam napustio malu reku koja je bila samo nekoliko minuta do staze.

Otišao sam tamo, zadržao distancu od brze vode, i bio je zadovoljan za snimanje fotografija. Nisam mogao da verujem da sam bio u pustinji. Staza me je podsetila na potoke i rijeke na sjeverozapadu.

Vodopad

Vozila sam se do kola i vozila kratko udaljenost do parkinga za Vodopad.

Bilo je puno automobila tamo, a dok sam pričvršćivao čipke na planinskim čizama Gore-Tex, vidio sam porodice i parove koji su se vratili nakon što su se kretali po stazi. Pitao sam da li su videli vodopad. Mlada žena u majci "Život je dobra" rekla je da su padavine teče, ali da nije mogla doći do padova jer je voda bila suviše duboka.

Određivanje se isplati

U tom trenutku sam odlučio da dobijem sliku o vodopadu, ako dođem do kiše ili velike vode. Dok sam pratio trag, i ostali planinari, počeo sam da penjim preko balvana, prvo sa jedne strane vode koja teče, a zatim sa druge strane. Pronašli smo pogodne stijene koje se koriste kao stepenice. U jednom trenutku, kako su mi pomogli još jedan balon, ostali planinari su odlučili da se vrate. Mogao sam da vidim oblast na kojoj je vodopad kaskadirao preko grebena kamenite litice, ali bez ikakvog vida nije mogao da vidi stvarne padove, kretanje klizavim vodenim punom kanjonom. Nekoliko djece se moglo čuti napred, njihovi uzbuđeni glasovi koji se odražavaju na zidove kanjona. Bilo je moguće vidjeti vodopad, ali sam morao da izaberem između penjanja ili penjanja. Zdrav razum je preuzeo. Pogledao sam u moje Gore-Tex čizme i odlučio se da pobegnem.

Vading me je odveo u dublju i dublju vodu.

Sa kamerom u ruci, odlučio sam da je prekasno da se vratim. Skoro sam bio u padu. Moje čizme ispunjene hladnom vodom. Dok sam se našao u vodi do kolena, okrenuo sam ugao i video kaskadni vodopad. Padovi i prskanje vode bili su slavni pogled. Ono što je uobičajeno bilo samo pukotina na kraju vrućeg prašnjivog staza, gde su petroglyfi bili vrhunac, bio je bujica. Bilo je glasno, grmljavo i ... mokro!

Dobio sam fotografiju i okrenuo se da se izvučem iz uskog kanjona. Shvatio sam da između mojih čarapa sa vodom i vlažnih farmerki, nosio bih puno veće težine na putu prema stazama. Na sreću, kratak je i dobio sam samo nekoliko radoznalih pogleda od planinarenja dok sam se vratio u moj auto.

Kada idete

Kako doći: iz Feniksa, Arizona, putujte 101 zapad do izlaza Bell Road. (Ako je tura 303 pogodnija, možete da odnesete 303 u maslinu). Sa Bell Roada, uputite južno na Hwy 303 do Olive. Okrenite zapad na 4 km na Olive do ulaza u regionalni park Beli Tank Mountain. Karta
Naknade: 6,00 dolara po automobilu. Godišnje karte su dostupne.
Radno vreme: od 6 do 20 časova. Sun - čet i 10 časova Pet & Sat.
Više informacija:
Telefon: 623-935-2505
Web stranica: www.maricopa.gov/parks/white_tank/

Lizovi saveti:

Centar za posjetitelje: oko milje u parku, nalazi se lijep mali Visitor's Center. Zaustavite neko vreme i saznajte o Parkovoj flori i faunici. Nemojte se iznenaditi što ste videli u Centru. Ovo je odlično mjesto za odgovore na vaša pitanja pre nego što počnete da istražujete Park.

Sigurnost: Ako pada kiša, ne idite dok se kiša ne zaustavi. Proverite pranje za nivo vode i ne pokušavajte da vozite u park ako postoji značajan odliv u pranju. Pozovite park kako biste bili sigurni da su staze i putevi prolazni. Koristite zdrav razum i oprez u toku kišne sezone. Ono što izgleda kao suvo pranje, može se popuniti za nekoliko minuta tokom pljuska.

Uživajte u parku: Piknik ramadas se može rezervisati, ali ako se ne koriste, pokrivene stolice su idealno mjesto za ručak posle pohoda u pustinji. Mape, koje pokazuju lokacije ramade i parking, dostupne su na ulazu u Park ili u Visitor Centre.

Za novinare: Ako niste sigurni u planinarenje u pustinji, razmislite o grupnoj stazi koju vodi Park Ranger. Park nudi razne kratke vođene šetnje.