PREGLED: Rancho La Puerta, First Destination Spa

Originalna banja je još uvijek jedna od najboljih

Rancho La Puerta je originalna spa destinacija i još uvek je jedna od najboljih. Početkom 40-ih godina Edmonda i Deborah Szekely, Rancho La Puerta je četiri kilometra preko granice iz Kalifornije. Rancho La Puerta ima puno stvari za to - odlična hrana i časovi, planinarenje u prekrasnim planinama, izvrsna gostujuća zvučnika i prijateljska atmosfera. Samo je sat od San Dijega. I to je odlična vrednost u poređenju sa destinacijskim banjama u SAD. Zato mnogi redovni ljudi, koji ga zovu "Ranč", vrate deset, trinaest, dvadeset i pet puta.

Naglasak je više o dobijanju zdravlja nego gubitku težine, a dio toga je i uzimanje zadovoljstva u dobrom hrani. Obroci u Rancho La Puerta bili su svečani i zabavni, kao i divne večere. Rancho La Puerta služi najbolju hranu koju sam ikada jeo u spa centru. Ima vlastitu organsku farmu od šest hektara, što znači da su sastojci izvanredni. A sa samo 120-150 gostiju većinom nedelja, kuhinja može doći do nekih nevolja u pripremi i prezentaciji.

Naglasak na zdravu hranu takođe se pojavljuje u prekrasnom kulinarskom centru pod nazivom "La Cocina Que Canta", koji se nalazi na dva kilometra od "The Ranch". Ako želite da probate neke od svojih recepata, postoji odlična kuvar knjiga pod nazivom "Kuvanje sa sezonama u Rancho La Puerta: Recepti iz svetske poznate banje".

Jedan od najpopularnijih šetnji je rana jutarnja šetnja, da se u La Cocini ima poseban izvanredan doručak, zajedno sa meksičkom vrućom čokoladom, a zatim obilazi organske vrtove.

Ne propustite ovo! Bilo je toliko zabavno gledati kako baštovan povuče repu i šargarepu.

I uverite se da ste se prijavili za demonstraciju za kuvanje ili ruke na kuvanju u La Cocini, koju često podučavaju gostujući kuvari. Dok sam bio tamo, Meri Karlin nas je naučila kako napraviti pljeskavice od biljke, hummus, dimljeni tapenad masline, tangin začinjene ribe, i plodove na žaru sa limunom zabaglione.

Bili su odlična jela i lakše napraviti nego što mislite.

Planinarenje, plesne i umjetnosti u Rancho La Puerta

Na sreću, puno je aktivnosti kako biste mogli da jedete puno hrane i ne dobijate težinu. Jutarnji pohod na svetim planinama iza Rancho La Puerta oživljavao je. Većina njih se vratila po doručku, ali su neki ljudi prošli proširene posjete koji su trajali pola dana. Obično sam se vratio sa pohoda, doručkovao, a onda otišao do klizanja ili joge.

Volio je časove plesa, naročito MTV klase u kojem je Demetreous trčao okolo kao onaj koreograf i mi smo bili "posse" na video snimku Britney Spears-a (bio je i Britney !!) Nikada se nisam smejao tako teško ili imao je zabavno vežbanje.

Nakon ručka sam uživao u predavanjima svog fascinantnog nutricionista na temu "Protein: koliko je dovoljno?" I popodne sam bio redovan na časovima nastave fikcije koju je podučavao romanopisac Ellen Sussman, koji je uredio Bad Girls: 26 Writers Misbehave. "Već sam vodila pisanje časova, ali ona je jedina koja je učila na način koji dala mi je alate da zapišem roman. I ona je inspirativna!

U večernjim časovima čuli smo od strane gostujućih zvučnika poput doktora Pepper Schwartz.

, koji je objasnio zašto je seks (sam ili sa nekim drugim) toliko važan za vaše ukupno zdravlje. (Dakle, dođite do toga, svi!) Pepper je autor Prime: Avanture i saveti o seksu, ljubavi i senzualnim godinama.

Rancho La Puerta's Three Bases

Stvari koje nisam napravio za uključivanje klase za pravljenje nakita u art studio, posturalnu terapiju i provodim više vremena u mojoj sobi. Bila je to Junior Vila sa zapanjujućim pogledom na planine, lepom meksičkom narodnom umjetnosti i pravim kaminom koji je svakodnevno resetovan.

Provećete puno vremena u Rancho La Puerta, jer je glavni kampus rasprostranjen na mnogim hektarima, a lako se gubiti na vijugavim, brdovitim, jako zasadenim stazama. Postoje i tri različita banja - jedan za muškarce i dva za žene, plus salon za ljepote - a ponekad sam zbunjen oko toga gdje je bio moj tretman.

Svi terapeuti su meksički, a neki imaju vrlo malo engleskog jezika, dok su neki prilično teški.

Bio sam impresioniran nekoliko mojih usluga, uključujući i "Healing Therapy Massage", koja je 100% terapija Trigger Point-a. Ovo nije za sve, ali ako želite da se bavite hroničnim bolom, to je dobar tretman.

Proveli smo devedeset minuta samo na vratu, ramenima i ramenima. (Ovo nije u masažu s punim tijelom.) Isus je pritisnuo tačku dok nisam rekao "bol" i držao ga dok nisam rekao "pritisak". Ideja je bila da se drži sve dok se mišićno tkivo ne oslobodi, pružajući stvarno terapijsko olakšanje. Voleo sam to jer sam osetio novu slobodu u ramenima i vratu. Ali posle toga sam bio prilično umoran i morao sam da jedem i tiho se odmarao u svojoj sobi da se oporavim.

Vraćam se u ranč

Takođe sam voleo masažu energije balansa, koja je kombinovala dobru masažu tela sa energetskim radom. 90-minutna terapija bila je prvenstveno masaža, ali je uključila i primenu "specijalnog losiona" na vrat i kosu (vještačko vreće?), A zatim pritisnula snop hladnih, svježih biljaka u vrat i glavu, koja se osećala divno, a onda prevrnuo ih preko mog tela da "očiste moju auru". Kasnije sam se osećao opušteno i energično.

Jedna od najboljih stvari o Rancho La Puerta su ljudi sa kojima se susrećete. Nikada nisam trgovao toliko e-adresa u banju. Neke osobe čak i naredne godine rezervišu istovremeno kako bi mogli videti svoje nove prijatelje. Za mene je to bila inspiracija, pa čak i promena u životu. Zato bih voleo da vidim ove iste ljude sledeće godine.